از امروزآغازشد؛

کارگاه‌های مجازی ویژه فصل‌ زمستان کانون گیلان

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۸۰۶۴
کارگاه‌های مجازی ویژه فصل‌ زمستان کانون گیلان
کارگاه‌های تخصصی برخط ویژه‌ فصل زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، از امروز آغاز‌شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ این درحالی است که استقبال مخاطبان از آموزش‌های برخط با افزایش عناوین کارگاه‌های مجازی این مجموعه‌ی فرهنگی از 19به 25 کارگاه ‌همراه‌شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون استان گیلان به نشانی  gilan.kpf.ir  از آموزش‌های هدف‌مند و خلاقانه مدرسان این کارگاه‌ها بهره‌مند‌شوند.

برهمین اساس، آموزش «قصه‌گویی و اجرا»، «نوشتن خلاق»، «خوش‌نویسی تحریری و نقاشی خلاق» و هم‌چنین، «نقاشی(مقدماتی و تکمیلی)»، «نجوم»، «رباتیک»، «ستاره‌شناسی مقدماتی» و «خط تحریری»، از جمله 25 کارگاه تخصصی برخط کانون گیلان است که به ترتیب با حضور الهام‌کمال‌پور، طاهره نژاد‌غلامی، فریبرز امیر‌شریفی،  هلاله حسن‌زاده، فاطمه پورعلی، یاسمن ابوطالبی، داوود همتی و مژگان سیفعلی‌نژاد برپاخواهدشد.

«سرود(مقدماتی و تکمیلی)»، «کاردستی»، «خوانش متون کهن»، عکاسی (مقدماتی و تکمیلی)، «آموزش مبانی قصه»، «نقاشی کودک» و کلاژ(تکه‌چسبانی)،  نیز دیگرکارگاهایی است که با حضور منیژه واحد قازیانی، هنگامه ناصحی، نوریه کریمی، سیده مریم حسینی، ابریشم فیروزوند، سمیه بابازاده و سحرترابی پذیرای مخاطبان خواهدبود.

هدایت کارگاه «شعر سرایی»، «نوشتن خلاق»، «آموزش داستان نویسی(نوجوان)»، «نمایش»را رقیه‌آزادنیا، لیلاخلقت‌پرور و پروانه عاشری و منیژه واحد قازیانی برعهده‌خواهندداشت و کارگاه‌های «آموزش نقاشی (کودک)» و  «طراحی (نوجوان)» نیز با حضور لیلا میرکشوری به‌پیش‌خواهدرفت.

شایان‌ذکر است، این کارگاه‌ها متنوع و مناسب برای تمامی گروه‌های سنی مخاطب کانون، سومین فصل برگزاری خود را با استفاده از کاربردهای هدف‌مند شبکه‌های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند انتقال آموزه‌ها، استفاده بهینه از قابلیت انعطاف‌پذیری این آموزش‌ها و در سایه حضور مدرسان خبره تجربه‌می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز