پیام فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن‌ سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۳:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۱۷۱۵
پیام فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن‌ سالروز شهادت حضرت زهرا (س)
فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن‌ سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت فرا رسیدن‌ سالروز شهادت حضرت زهرا (س) را به همه مسلمانان و شیعیان جهان تسلیت گفت و بیان داشت:  باید همه ما در راستای ترویج زندگی فاطمی درجامعه تلاش کنیم .

ایشان در ادامه گفت: حضرت زهرا (س) الگویی بی نظیر برای دختران و بانوان  هستند و همگان باید درترویج سبک‌ زندگی فاطمی و ساده زیستی درجامعه تلاش کنیم.

فاطمه شیرزاددر ادامه اظهار داشت: تاسی از سیره رفتاری زندگانی پربرکت حضرت زهرا (س) سرمشق و الگویی مناسب  برای تربیت فرزندان مان در زندگی امروزی محسوب می شود و مادران باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به بخشی از بارزترین خصوصیات اخلاقی حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: دفاع از ولایت و امامت، همسر داری ، تربیت فرزندان صالح ایستادگی در مقابل ظالم ، حمایت از مستضعفان ، دوری از تجملات ، پاکدامنی و حیا، عفاف و حجاب از بارز ترین فضایل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) است که باید مورد توجه زنان و مردان جامعه امروزی ما قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه ای کامل و الگویی موفق برای مادران و دختران جامعه امروزی ما محسوب می شود.

فاطمه شیرزاد به ترویج و تبیین الگوی زندگی فاطمی برای نسل جوان اشاره کرد و بیان داشت: ترویج  و تبیین الگوی زندگی فاطمی برای نسل جوان امروزی ضروری است و می تواند در بقا  استحکام  و بنیان خانواده ها تاثیر گذار باشد.

 

نظر شما