ادامه ممنوعیت برگزاری تورهای گردشگری در گیلان

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۴۷۷۳
ادامه ممنوعیت برگزاری تورهای گردشگری در گیلان
رئیس دفتر بررسی و همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ادامه ممنوعیت برگزاری تورهای گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ روزبه آلیانی رییس دفتر بررسی و همکاری این اداره‌کل با اعلام این خبر گفت: اجرای تورهای گردشگری همچنان ممنوع است و پس از اعلام ستاد کرونای استان مبنی بر عدم صدور مجوزهای تورگردانی برای هیچ یک از دفاتر خدمات مسافرتی مجوز برگزاری تور صادر نشده و از مهرماه سال جاری با گروه های غیرمجاز به شدت برخورد و از حرکت آنان جلوگیری بعمل آمده است.

او در ادامه افزود: متاسفانه در هفته‌های اخیر گروه‌های کوهنوردی بصورت غیرمجاز مبادرت به اجرای تور می‌نمایند و سرپرستان این گروه‌ها از خودروهای سواری برای عبور از مبادی ورودی تفرجگاه‌ها استفاده می‌کنند تا از چشم مسئولین مربوطه پنهان شوند که این مسئله در تبلیغات فضای مجازی این گروه‌ها نیز آشکار است.

آلیانی ضمن انتقاد از عدم نظارت دقیق هیات کوهنوردی استان از گروه‌های کوهنوردی از رسانه‌ها خواست جهت تنویر اذهان عمومی بدون اطلاع از وضعیت صدور مجوز تورهای گردشگری مبادرت به اظهار نظر ننمایند.

رییس دفتر بررسی و همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی در پایان از همکاری صبوری مدیران دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان و سایر ذی‌نفعان حوزه گردشگری در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا و دستگاه‌های نظارتی به ویژه نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما