رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

تأمین خوابگاه جدید دانشجویان علوم پزشکی گیلان با اعتباری ۲۷ میلیارد تومانی/ ظرفیت خوابگاهی علوم پزشکی گیلان به ۱۴۲۰ نفر افزایش یافت

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۹:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۴۸۴۲
تأمین خوابگاه جدید دانشجویان علوم پزشکی گیلان با اعتباری ۲۷ میلیارد تومانی/ ظرفیت خوابگاهی علوم پزشکی گیلان به ۱۴۲۰ نفر افزایش یافت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تأمین و خریداری یک دستگاه خوابگاه دانشجویان بااعتبار 27 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: با احتساب این خوابگاه دانشجویی، فضای خوابگاهی علوم پزشکی گیلان به 1420 نفر افزایش‌یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز در جمع خبرنگاران، از خرید یک دستگاه خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و گفت: این خوابگاه دو هزار و 590 مترمربع مساحت دارد و در 6 طبقه ساخته‌شده و دارای 18 واحد دو خوابه و 8 واحد سه‌خوابه است.

 وی با حائز اهمیت برشمردن خوابگاه جدید دانشجویان علوم پزشکی گیلان، افزود: در این خوابگاه دانشجویی که بالغ‌بر 270 میلیارد ریال خریداری‌شده، حداقل 220 تن از دانشجویان می‌توانند اسکان داده شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از مساعدت‌های سازمان برنامه‌وبودجه و همچنین وزارت بهداشت در جهت تخصیص اعتبارات برای تملک خوابگاه دانشجویی در شأن دانشجویان، گفت: طی یک سال اخیر دولت توجه ویژه‌ای به بخش بهداشت، درمان و حوزه آموزش و دانشجویی داشته که شایسته تقدیر است.

دکتر سالاری با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین معضلات در علوم پزشکی گیلان، فقدان خوابگاه دانشجویی بود، خاطرنشان کرد: از زمانی که من در این دانشگاه دانشجو بوده‌ام تاکنون، اتاقی به فضای خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه نشده و این بسیار تأمل‌برانگیز بود.

وی با اشاره به‌ضرورت تأمین خوابگاه موردنیاز برای دانشجویان این دانشگاه، تصریح کرد: خوابگاه‌های موجود، علاوه بر اینکه مستهلک و قدیمی بودند، فضایی برای پذیرش دانشجویان جدید نداشته و بعضاً دانشجویان در خوابگاه‌های مشارکتی اسکان داشتند. ازاین‌رو دانشگاه همیشه شرمنده دانشجویان بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 240 نفر از دانشجویان در خوابگاه‌های مشارکتی و ملکی اسکان داشتند، گفت: با راه‌اندازی خوابگاه جدید دانشجویی در گیلان، ظرفیت خوابگاه دانشجویان به یک هزار و 460 نفر افزایش خواهد یافت.

 

photo_2021-01-23_11-34-41

photo_2021-01-23_11-34-46

photo_2021-01-23_11-34-44

photo_2021-01-23_11-34-45

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز