مدیر کل ورزش و جوان استان گیلان :

شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی را بر اماکن ورزشی وارد کرد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۴:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۶۰۲۶
شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی را بر اماکن ورزشی وارد کرد
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در اولین جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در شرایط کنونی که بیماری کرونا مشکلات بسیاری را برای اماکن ورزشی ببار آورده است ، باید تدابیری اتخاذ کنیم که منجر به تعطیلی دایمی باشگاههای ورزشی نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی در اولین جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد استان گیلان با هدف تشکیل میز مطالعه و تبیین کارکردهای توسعه یافتگی ورزش در بین آحاد جامعه، از دانشگاه آزاد بعنوان افتخاری درفرآیند های رشد و توسعه هدفمند و پایدار ورزش سخن گفت و افزود: وجود جو همگرایی و تبادل دانش دو حوزه کارشناسی ورزش اداره کل و دانشگاه آزاد یکی از راهبرد هایی است که می تواند در توسعه ورزش همگانی بسیار موثر واقع شود .

وی افزود: در شرایط کنونی که بیماری کرونا مشکلات بسیاری را برای اماکن ورزشی ببار آورده است ، باید تدابیری اتخاذ کنیم که منجر به تعطیلی دایمی باشگاههای ورزشی نشود.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزاری نشستهای تخصصی منظم با راهبردهایی که بتواند در دو حوزه ورزش و توجه به علوم نوین گیلان را پیشران توسعه درسطح کشور معرفی کند سخن به میان آورد و تاکید کرد : اگر چه به دلایل مختلف تاکنون در حوزه قهرمانی نتوانستیم آن جایگاههایی که شایسته استان مان است دست پیدا کنیم ،اما همواره این اطمینان در سطح دانش آموختگی کشور وجود دارد که گیلان در حوزه کارشناسی بسیار مورد اقبال وزارت ورزش بوده و دانشگاه آزاد هم در این زمینه  بعنوان بازوی توانمند ایفای نقش کرده است .

وی افزود: در شرایط کنونی که بیماری کرونا مشکلات بسیاری را برای اماکن ورزشی ببار آورده است ،باید تدابیری اتخاذ کنیم که منجر به تعطیلی دایمی باشگاههای ورزشی نشود.

بخشی ورزش و مشاوره رایگان در شبکه های مجازی را الزامی اجتناب ناپذیر در شرایط کنونی برشمرد و افزود: برای پیشگیری و به حداقل رساندن آسیب های اجتماعی دردو حوزه ورزش و مشاوره های علمی آمادگی بسط و توسعه این کارکرد اثر بخش را که با اقبال گسترده مردمی مواجه شده است را داریم و بی تردید همراهی دانشگاه آزاد می تواند درشتاب بخشی این پدیده نوین نقشی ارزنده داشته باشد .

وی افزود: در شرایط کنونی که بیماری کرونا مشکلات بسیاری را برای اماکن ورزشی ببار آورده است ،باید تدابیری اتخاذ کنیم که منجر به تعطیلی دایمی باشگاههای ورزشی نشود.

دکتر دوستدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ،  نیزوجود 23 هزار دانشجو که 60 درصد آنها را بانوان تشکیل میدهند را توانمندی ای ارزیابی کرد که بروظیفه خطیر  دانشگاه در حوزه ورزش و تربیت بدنی می افزاید.

 وی در این باره افزود: برای پرداختن به این همه توانمندی باید با لحاظ کردن فرمایش رهبر معظم انقلاب که بر تحصیل و تهذیب و ورزش بعنوان سه عامل حیاتی در سلامت جسمی و روانی دانشجویان  تاکید کرده است، دو حوزه اداره کل ورزش و دانشگاه آزاد در ارتباطی تنگاتنگ بر هم افزایی هم بیفزایند تا برآیند این پدیده به تعالی ورزش و بویژه در بخش ورزش همگانی بیانجامد .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با قدر شناسی از مدیر کل ورزش و جوانان در توجه به توسعه ورزش همگانی، گام برداشتن در راهی که به انجام کارهای بنیادین در توسعه یافتگی ورزش کشور منتهی شود را متذکر شد و گفت : همه ی امکانات ورزشی دانشگاه آزاد  گیلان در اختیار ساختار ورزش استان قرار داشته و بالطبع چتر حمایتی اداره کل ورزش و جوانان می تواند در بهنگام کردن توانمندی های دانشجویان و برگزاری همایش ها و مسابقات ورزشی کمک کار ما باشد .

دکتر شکری معاونت تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی کشور بخش کارشناسی اداره کل ورزش و جوانان گیلان را یکی از استان های پیشرو نام برد و گفت : بر اساس مصوبه شورای عالی ورزش دانشگاه با فدراسیون همگانی کشور توجه به توسعه ورزش همگانی نیازی اساسی در شرایط کنونی بوده و در همین راستا نیز باید از پرداختن به مقوله های فرهنگی با نگاه علمی بعنوان راهبردی بنیادین در پیشبرد اهداف مشترک دانشگاه و ورزش استان ها ارزیابی کرد .

 

photo_2021-01-25_10-26-34

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز