انهدام باند کلاهبرداری تلفنی در شهرستان لنگرود

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۸:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۶۹۴۱
انهدام باند کلاهبرداری تلفنی در شهرستان لنگرود
فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "مجید نیکویی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی کلاهبرداری تلفنی از آنها توسط افرادی ناشناس، رسیدگی به این موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه کارشناسان پلیس پلیس فتا با تحقیقات فنی 3 متهم را در خصوص این پرونده‌ها شناسایی کردند افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی، یکی از متهمان این پرونده‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود بیان داشت: 2 همدست دیگر متهم نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان تعدادی گوشی هوشمند و ساده، سیم‌کارت و سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به کلاهبرداری 5 میلیارد و 170 میلیون ریال از 83 نفر با ارسال پیامک و تماس‌هایی مبنی بر برنده شدن آنها در مسابقات اعتراف کردند اذعان داشت: متهمان وجوه دریافتی از مالباختگان را پس از انتقال به کارت‌های عابر جعلی صرف خرید سکه و طلا، برنج، گوشی هوشمند می‌کردند.

سرهنگ نیکویی در پایان با اشاره به اینکه متهمان 32، 37 و 42 پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگز به پیامک‌های غیرواقعی و پیشنهاد‌های واهی و عوام فریبانه توجه نکنند.

 

نظر شما
پرونده ویژه