رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان؛

برخورد بدون اغماض پلیس با خودروهای پارک شده در پیاده رو

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۹۵۸۳
برخورد بدون اغماض پلیس با خودروهای پارک شده در پیاده رو
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برخورد بدون اغماض پلیس با خودروهای پارک شده در پیاده رو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ" امیر طالبی"  در تشریح این خبر اظهار داشت: تردد و پارک وسایل نقلیه در پیاده‌روها یکی از معضلات ترافیکی و موجب سلب آسایش و آرامش عابران پیاده است و برابرماده 20 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و ماده 192 آیین نامه راهنمایی و رانندگی تردد و پارک وسایل نقلیه در پیاده رو ممنوع و پلیس ملزم به اعمال قانون این دست از وسایل نقلیه است.

وی افزود: در ماده 20 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی برای موتورسیکلت‌هایی که اقدام به تردد از پیاده‌رو می نمایند ضمن اعمال قانون توقیف وسیله نقلیه نیز پیش بینی شده است .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه پیاده‌روها صرفا مختص تردد عابران پیاده است خاطرنشان کرد: وجود مانع در مسیر پیاده رو سبب سد معبر و تردد عابران از سواره رو می شود که این موضوع ضمن ایجاد اختلال در نظم عبور و مرور برای شهروندان خطر آفرین خواهد بود.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به برخورد بدون اغماض پلیس با خودروهای پارک شده در پیاده‌رو از شهروندان و صاحبان صنوف خواست ضمن احترام به قانون و حقوق سایر شهروندان از تردد و پارک وسیله نقلیه در پیاده رو اجتناب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز