همزمان با اولین روز دهه فجر؛

افتتاح ۲۸ واحد تولیدی در گیلان آغاز شد/ پروانه های صنعتی ۲۰ درصد رشد داشته است

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۰:۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۹۸۶۴
افتتاح ۲۸ واحد تولیدی در گیلان آغاز شد/ پروانه های صنعتی ۲۰ درصد رشد داشته است
فرهاد دلق پوش در اولین روز از دهه مبارک فجر از شروع افتتاح 28 واحد صنعتی و تولیدی گیلان با حضور استاندار و سایر مقامات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: در مجموع این 28 واحد؛ با اشتغال ۵۷۹ نفر و سرمایه گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسند که نخستین شرکت مورد افتتاح، رایان بهتاش مومن با سرمایه گذاری بیش از ۲۷ میلیارد تومان و اشتغال ۲۷ نفر تولید کننده انواع قطعات و ظروف پلاستیکی می باشد که در بین این تولیدات ، سینی نشا برنج جهت استفاده کشاورزان استان برای کشت مکانیزه برنج می باشد.

وی افزود: دومین واحد با سرمایه گذاری حدود ۲۵ میلیارد تومان و اشتغال 8 نفر است. این شرکت تولید کننده اسکلت فلزی سبک (LSF) قابل استفاده جهت جایگزینی اسکلت های معمولی در انواع ساختمان ها بوده و هزینه آن در مقایسه با سازه های معمولی یکسان است با این تفاوت که این سازه، مقاوم در برابر زلزله های شدید است.

دکتر دلق پوش ادامه داد: سومین واحد شرکتی دانش بنیان تحت عنوان "اندیشه شمال" تولید کننده عایق حرارتی ژاکتی توربین حرارتی با سرمایه گذاری بیش از ۱۸ میلیارد تومان و اشتغال ۱۴ نفر است.

رئیس سازمان صمت گیلان از رشد 20 درصدی پروانه های صنعتی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سخن گفت و تشریح کرد:  در 10 ماهه  امسال 163 واحد پروانه بهره برداری اخذ نموده اند که پیش بینی می شود طبق برنامه ریزی انجام شده؛ تا انتهای سال این عدد به بیش از170واحد تولیدی در گیلان خواهد رسید.

گفتنی است سایر واحدهای تولیدی که منتهی به ایام دهه فجر پروانه بهرده برداری اخذ نموده اند، در سراسر استان توسط مقامات ملی، استانی و شهرستانی به تدریج در ایام دهه مبارکه فجر افتتاح خواهند.

1234444

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز