هم‌زمان با چهل د‌ومین فجر انقلاب اسلامی؛

امداد‌گران فرهنگی کانون گیلان میهمان کودکان روستایی شدند

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۵:۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۱۷۵۶
امداد‌گران فرهنگی کانون گیلان میهمان کودکان روستایی شدند
هم‌زمان با ایام‌الله چهل‌و‌دومین سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی، کودکان و نوجوانان روستای خناچاه شهرستان رشت پذیرای مربی کتاب‌خانه سیار شهری کانون پرورش فکری گیلان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ امداد فرهنگی از طرح‌های سازنده و اثر‌بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با هدف گسترش عدالت فرهنگی و خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و مناطق کم‌برخوردار شهری اجرا‌می‌شود.

کتاب‌خانه‌های سیار شهری و روستایی، تریلی نمایش سیار و کتاب‌خانه‌های پستی، پرتال اینترنتی و شبکه‌های مجازی، بخشی از ظرفیت‌های گسترده کانون در این زمینه‌ است که افزون بر برنامه‌ریزی هدف‌مند سالانه، رخداد‌ها و مناسبت‌ها را فرصتی برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به آینده‌سازان ایران اسلامی قرار‌می‌دهد.

برهمین اساس، چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  نیز بهانه‌ای برای استمرار این حرکت‌فرهنگی و حضور کتاب‌خانه سیار شهری رشت در روستای خناچاه این شهرستان شد.

طی این حرکت هدف‌مند که درجهت بالندگی و اقتدار افزون‌تر انقلاب اسلامی و تربیت کودکان و نوجوانانی آینده‌ساز شکل‌گرفت، مربی کتاب‌خانه سیار شهری کانون با تبریک ایام‌الله دهه فجر به حاضران، از نقش آینده‌سازان در شکل‌گیری آینده‌ی ایران اسلامی صحبت‌کرد.

معرفی کانون به مخاطبان، اهدای کتاب و بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوان و دعوت ‌از سرمایه‌های ایران اسلامی برای مطالعه و دانش‌اندوزی، ازدیگر برنامه‌‌های این روز به‌شمار‌می‌رفت.

گفتنی‌است،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ریاست کارگروه کودک و نوجوان بزرگ‌داشت چهل‌ودومین فجر انقلاب را که با عنوان« انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» در سراسر کشور برگزار‌می‌شود، برعهده‌دارد.

43

45

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز