آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ در گلسار رشت / نجات راننده توسط پلیس

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۴۱۳۷
آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵  در گلسار رشت / نجات راننده توسط پلیس
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از آتش‌سوزی خودرو پژو 405 و نجات راننده توسط پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ" امیر طالبی"  در تشریح این خبر اظهار داشت: یک دستگاه خودرو پژو 405 در منطقه گلسار شهر رشت به علت نامعلومی دچار حریق شده و راننده به دلیل بسته شدن درب داخل این وسیله نقلیه محبوس و قادر به خروج از آن نمی‌شود.

وی افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی که در فاصله نزدیک محل وقوع حادثه حضور داشتند بلافاصله به خودرو در حال سوختن نزدیک شده و راننده را از مهلکه نجات دادند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: با توجه به حجم وسیع آتش‌سوزی و گسترش  سریع حریق احتمال انفجار و  بروز حوادث دیگر به علت ترافیک پر حجم در این منطقه و امکان حضور سریع و به موقع آتش‌نشانی، مامورن پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن نجات راننده از مرگ حتمی از وقوع حوادث دیگر پیشگیری و آتش را مهار و اطفاء کردند.

این مقام انتظامی با اینکه حادثه خسارت جانی به همراه  نداشته اما لازم است همه رانندگان با مراجعه سالیانه به مراکز معاینه فنی خودرو از عدم وجود نقص فنی اطمینان حاصل کنند خاطرنشان کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی و حفظ خونسردی در زمان بروز حادثه عکس‌العمل مناسب در برابر مخاطرات احتمالی از خود نشان دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز