فرماندار رشت در بازدید از دو واحد تولید کننده قطعات خودرو، خبر داد؛

ارتقای شرکت فرآوری و ساخت به بزرگترین تولید کننده کمک فنر در خاورمیانه/این شرکت نمونه بارز تحقق شعار جهش تولید در کشور است

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۵۶۷۵
ارتقای شرکت فرآوری و ساخت به بزرگترین تولید کننده کمک فنر در خاورمیانه/این شرکت نمونه بارز تحقق شعار جهش تولید در کشور است
فرماندار رشت با ستایش از سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی در راستای رشد دو برابری تولید کمک فنر خودرو در شرکت فرآوری و ساخت، اظهار داشت: عملکرد دو واحد تولیدی "فرآوری و ساخت" و "پایاکلاچ"، نمونه بارزی از تحقق شعار جهش تولید در کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس علی فتح اللهی با حضور در واحدهای تولیدی "فرآوری و ساخت" و "پایاکلاچ" در شهر صنعتی رشت از بخش های مختلف این واحدها و روند اجرای فاز جدید شرکت فراوری و ساخت، بازدید کرد.

فرماندار رشت در حاشیه این بازدید و در گفتگو با مدیران این مجموعه با ستایش از فعالیت بسیار خوب و روند رو به رشد این واحد تولیدی، گفت: عملکرد این دو شرکت تولید کننده قطعات خودرو در سال های اخیر نمونه بارزی از تحقق شعار جهش تولید است که می تواند الگویی برای سایر واحدهای تولیدی باشد.

مهندس فتح اللهی با اشاره به سرمایه گذاری بالغ بر 500 میلیارد تومانی جهت راه اندازی فاز جدید تولید کمک فنر خودرو، گفت: به یاری خداوند با راه اندازی آن، "شرکت فرآوری و ساخت" به بزرگترین تولید کننده کمک فنر در خاورمیانه تبدیل و برای 500 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت های موجود جهت کمک چنین واحد های تولیدی موفق بهره می گیریم، افزود: در همین راستا کارگروهی متشکل از ادارات ذیربط، جهت از میان برداشته شدن مشکلات پیش رو و تسریع در روند رو به رشد این کارخانه تشکیل می شود.

گفتنی است شرکت های فرآوری و ساخت و پایاکلاچ از شرکت های تابعه گروه تولید قطعات خودرویی عظام محسوب می شود  که هم اکنون 90 درصد قطعات خودرویی ایران خودرو و قریب به 50 درصد از قطعات گروه خودرویی سایپا از قبیل دیسک صفحه کلاچ، کمک فنر و جعبه فرمان را تامین می کند. کسب نشان واحد تولیدی نمونه در چندین سال مختلف و صادرات  قطعات خودرو به تولید کنندگان خارجی خودرو  از جمله کشور روسیه، از دیگر افتخارات ارزشمند این دو واحد تولیدی نمونه محسوب می شود.     

نظر شما