بازدید معاون رئیس‌جمهوراز روند تکمیل کتابخانه مرکزی رشت

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۵۶۹۳
بازدید معاون رئیس‌جمهوراز روند تکمیل کتابخانه مرکزی رشت
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار گیلان از روند تکمیل کتابخانه مرکزی رشت بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان ظهر امروز (پنجشنبه) از روند تکمیل کتابخانه مرکزی رشت بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفتند .

کتابخانه مرکزی رشت در زمینی به مساحت هشت هزار و ۵۰۰ متر و با امکاناتی همچون سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۵۰ نفر، سالن سخنرانی ۷۰ نفره، بخش مطالعه نابینایان و کودکان، بازارچه فروش نشریات، کتاب‌ها و نمایشگاه محصولات هنری، مخازن کتاب های خطی و نفیس، گالری نمایشگاهی، اتاق‌های مطالعه گروهی و انفرادی و جستجوی رایانه ای در حال ساخت و تکمیل است.

احداث این مجموعه فرهنگی از سال ۱۳۸۳ آغاز شده و با تلاش های صورت گرفته طی سال های اخیر و حمایت های دولت، هم اینک پیشرفت ۸۴ درصدی دارد.

صبح امروز (پنجشنبه) با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گیلان و رئیس کمیته امداد کشور ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان افتتاح شد. دکتر نوبخت و دکتر زارع همچنین پیش از ظهر امروز از روند احداث پروژه راه آهن رشت - کاسپین بازدید کردند و درجریان تکمیل این پروژه قرار گرفتند.

IMG_5079

IMG_5056

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز