دکتر نوبخت در دیدار با مدیرعامل باشگاه سپیدرود؛

سپیدرودی اصیلم و به این تیم کمک می کنم

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۶۴۶۱
سپیدرودی اصیلم و به این تیم کمک می کنم
دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این دیدار رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعلام اینکه از جوانی تا امروز همیشه هوادار سپیدرود بوده ام گفت: من خود را یک سپیدرودی اصیل می دانم و برای حل مشکلات این تیم هر کمکی که بتوانم انجام خواهم داد.

دکتر نوبخت در ادامه افزود: در جریان کامل مسائل سپیدرود هستم و از شرایط و مشکلات امسال این تیم نیز با خبرم و حتما با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به صورت ویژه صحبت خواهم کرد و به این تیم بازیکن ساز، مردمی و ریشه دار فوتبال کشور که بیش از ۵۰ سال توانسته روی پای خود بایستد و پایدار بماند، کمک مالی می کنیم.

در ادامه سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با سپاسگزاری از حسن نظر و توجه دکتر نوبخت به سپیدرود گفت: همانطور که می دانید سپیدرود به نوعی هویت مردم رشت به شمار می رود و به رغم مشکلات ساختاری، لجستیکی، مدیریتی و دست به دست شدن های فراوان، هنوز محبوب ترین تیم فوتبال رشت و استان بوده و تنها با اتکاء به اندوخته سرمایه اجتماعی خود توانسته است به حیات خود ادامه دهد.

مدیرعامل سپیدرود خاطر نشان کرد: این باشگاه مردمی پس از سقوط از لیگ برتر و دسته اول با عنایت به بدهی های گذشته و هزینه های سنگین تیمداری خصوصی و حضور در لیگ، با مشکلات فراوانی مواجه بوده و امیدواریم هم چون گذشته مورد حمایت و پشتیبانی حضرت عالی قرار گیرد و این باشگاه سپاسگزار و مرهون حمایت های مداوم جناب عالی بوده و خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز