داماد خانواده عامل تیراندازی منجر به قتل در تالش

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۸۲۹۶
داماد خانواده عامل تیراندازی منجر به قتل در تالش
فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل تیراندازی و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "حسین جمال‌دار" در گفت‌و‌گویی با اعلام این خبر گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی، موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، قاتل به علت اختلافات خانوادگی با استفاده از سلاح شکاری پس از شلیک به سمت خانواده همسر خود از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی از فوت پدر و مادر زن و مجروح شدن برادر همسر قاتل در این درگیری خبر داد و اذعان داشت: با اقدامات پلیسی صورت گرفته، قاتل این پرونده دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ جمال‌دار در پایان با اشاره به اینکه قاتل 29 ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز