مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لاهیجان مطرح کرد ؛

ایجاد پایگاه قهرمانی شرق گیلان در لاهیجان می تواند نقطه عطفی در ورزش این شهرستان باشد

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۶:۱۲
کد خبر: ۱۱۳۸۹۷۴
ایجاد پایگاه قهرمانی شرق گیلان در لاهیجان  می تواند نقطه عطفی در ورزش این شهرستان باشد
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی این شهرستان گفت : ایجاد پایگاه قهرمانی شرق گیلان در لاهیجان می تواند نقطه عطفی در ورزش این شهرستان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی در این جلسه اظهار داشت : باید از ظرفیت ستادهای ساماندهی امور جوانان در استان و شهرستانها برای ایجاد اشتغال و فعالیت در حوزه جوانان به نحو بهتری بهره گیری شود .

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با بانک قرض الحسنه رسالت و صندوق کار آفرینی امید گفت : اگر جوانان گیلانی از ظرفیت های بانک رسالت که به صورت شبکه ای و برای اشتغال های روستایی و شرایط تسهیلات کم بهره آن آگاه شوند مطمئناً از این فرصت ها استفاده خواهند کرد .

وی افزود : از طریق ستاد ساماندهی امور جوانان باید این موارد به نحوی اطلاع رسانی گردد و مصوبه ای در این خصوص نیز در شهرستانها تصویب و اجرایی گردد.

بخشی ادامه داد : جلسات ستاد ساماندهی خاص جوانان است و می توان مسایل و مشکلات مربوط به جوانان در حوزه اشتغال ، مسکن و ازدواج را با ارایه راهکارها و مصوب کردن به گونه ای مرتفع کرد تا جوانان به بحث اشتغال و ازدواج رغبت پیدا کنند.

وی در خصوص اشاعه و گسترش ورزش همگانی خاطر نشان کرد : در بحث ورزش همگانی شهرستان لاهیجان با توجه به ظرفیت هایی که در لیگ تندرستی از خود نشان داده است می تواند پایلوت موضوع ورزش همگانی قرار گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد : با توجه به مواهبت طبیعی این شهرستان و وجود پتانسیل های آموزشی و دانشگاه آزاد و اساتید و نخبگان ورزشی این شهرستان ،می توان شرایطی را در حوزه ورزش شهرستان حتی در حوزه بین المللی رقم زد .

بخشی گفت : در شرایطی که بیماری کرونا همچنان بر جامعه سایه افکنده و بسیاری از فعالیت های اجتماعی تحت شعاع این موضوع قرار دارد مردم نیازمند شور و نشاط بیشتر هستند و می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت هایی را در حوزه ورزش در فضاها و محیط های باز در شهرستان لاهیجان اجرایی کرد.

وی در خصوص پروژه های عمرانی اداره ورزش و جوانان در شهرستان لاهیجان گفت : در استان گیلان پروژه های نیمه تمامی در حوزه ورزش داریم اما با این حال در سالجاری اقدامات خوبی در حوزه ی زیر ساخت های ورزشی در شهرستانها صورت گرفته است.

بخشی با اشاره به وجود امکانات خوب ورزشی لاهیجان گفت : امیدوارم بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت های دولتی و عنایت دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، یک طبقه از سالن چند منظوره لاهیجان را به ایجاد پایگاه قهرمانی شرق گیلان و تجهیز آن اختصاص دهیم و این بحث نقطه عطفی در ورزش این شهرستان خواهد بود.

وی افزود : در بخش رودبنه شهرستان لاهیجان نیز انشاالله در سال آینده با اختصاص زمین از محل ماده 23 و با همکاری فرمانداری شهرستان اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز