به میزبانی کانون پرورش فکری برگزارشد؛

آیین تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست کانون زبان گیلان

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۹۲۱۴
آیین تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست کانون زبان گیلان
طی آیینی«سید‌مجید محمد‌نژاد» به‌عنوان سرپرست کانون زبان استان گیلان معرفی و از خدمات «خدیجه‌تقی پور»، به پاس مدیریت سه‌ساله بر این مجموعه قدردانی‌شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ این آیین با حضور رضا لیاقی، معاون اداری مالی و محمد صفری، مدیر حراست کانون زبان کشور و جمعی از مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  و کانون زبان استان صورت‌گرفت و ضمن تجلیل از خدمات خدیجه تقی‌پور، سید مجید محمد‌نژاد به‌عنوان سرپرست کانون زبان استان تعیین‌شد.

«اعتماد مردم» و «نیروی‌انسانی‌متخصص»، بال‌‌های‌پرواز کانون‌زبان

مدیر‌کل کانون استان گیلان طی این مراسم که با همراهی برخط مسوولان کانون زبان استان برگزارشد، ضمن خیرمقدم به حاضران، از اولویت‌های امروز جامعه و ضرورت آمادگی هرچه بیش‌تر برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب سخن‌گفت و هم‌دلی و هم‌گرایی را نقطه‌ی آغاز این حرکت عنوان‌کرد.

اسفندیارضیائی در این میان از حلاوت همدلی کانون زبان و کانون پرورش فکری گیلان صحبت‌کرد و با بیان‌این‌که هم‌افزایی این دومجموعه‌ی هم‌خانواده، بستر‌ساز نیل به اهداف و خدمات‌رسانی بهتر به مخاطبان است، افزود: پیش‌گیری از گسست‌های فرهنگی و آموزشی، به ویژه در روز‌های همه‌گیری ویروس کرونا، دست‌آورد‌ این تعامل سازنده محسوب‌می‌شود.

این مدیر‌فرهنگی نگاهی به پیشینه و جایگاه کانون زبان ایران نیز داشت و با توصیف اعتماد‌ مردم به این مجموعه و تخصص نیروی انسانی آن به بال‌های پرواز گفت: این مهم، سرمایه بیش از یکصد سال فعالیت و خدمات‌رسانی به‌شمار‌می‌رود و لازم است در پاس‌داشت و صیانت از آن کوشا باشیم.

دیگربخش سخنان این مدیر فرهنگی به ضرورت به‌روز‌رسانی آگاهی‌ها، برنامه‌محوری و پرهیز از روز‌مرگی اختصاص‌داشت و وی با مهم برشمردن جاری‌سازی آموزه‌های دینی و فرهنگی در آموزش‌های کانون زبان‌اظهار‌کرد: در سایه مدیریت پیشین، شاهد تحقق این امر بودیم و با ریل‌گذاری مناسب در این حوزه و نگاه ویژه به اسناد بالادستی به استمرار این مهم امیدوارهستیم.

ارایه‌ی گزارشی از تعامل سازنده کانون پرورش فکری و کانون زبان و اعلام حمایت از این مجموعه‌ی هم‌خانواده. پایان‌بخش سخنان ضیائی به‌شمار‌می‌رفت.

تکریم مخاطبان و شناخت هویت‌سازمانی در دستور‌کار

معاون اداری و مالی کانون زبان کشور در این مراسم با قدردانی ازحمایت‌های کانون پرورش فکری گفت: دشواری‌های فعالیت در امر آموزش و همه‌گیری ویروس کرونا، گویای اهمیت هم‌گرایی و حمایت‌های سازنده از کانون زبان ایران است.

رضا لیاقی در ادامه، روند رو به رشد و راهبرد‌های کانون زبان کشور را مورد توجه قرارداد و با مهم‌برشمردن تکریم مخاطبان، اعتماد‌سازی، برنامه‌ریزی و شناخت هویت سازمانی افزود: پرداختن به این امور و بهره‌گری از ظرفیت‌های مدرسان آگاه این مجموعه می‌تواند به پایدارسازی حضور زبان‌آموزان و ارتقای جایگاه کانون زبان کمک‌کند.

این مسوول هم‌چنین اشاره‌ای به پیشینه کانون زبان و ضرورت پاس‌داشت دست‌آورد‌های آن برای آیندگان داشت و افزود: آگاهی‌بخشی، تعمیق تعلق سازمانی و افزایش تعاملات برون سازمانی، از اولویت‌های این مجموعه برای تحقق این امر به‌شما‌ر‌می‌رود و با توجه به توسعه‌ی زیرساخت‌ها در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، به افزایش گستره‌ی فعالیت‌های حضوری و مجازی آن در دوران پسا‌کرونا باور‌داریم.

قدردانی از تلاش‌های خدیجه تقی‌پور، مدیر پیشین کانون زبان و آرزوی موفقیت برای سرپرست فعلی کانون زبان استان گیلان، بخش پایانی صحبت‌های لیاقی به‌شمار‌می‌رفت و وی با دشوار‌گذر توصیف‌کردن مسیر موفقیت‌گفت: برای تثبیت جایگاه کانون زبان نیازمند تلاش افزون‌تر هستیم .

آشنایی با مدیریت راهبردی و مطالبه‌گری، دست‌آورد حضور در کانون زبان  

مدیر‌پیشین کانون زبان استان گیلان در این آیین با قدردانی از همراهی همکاران طی 3 سال گذشته و سپاسگزاری از اعتماد مسوولان کانون زبان اظهار‌داشت: این دوران فرصتی برای فراگیری مدیریت راهبردی  و مطالبه‌گری به‌شمار‌می‌رفت.

خدیجه تقی‌پور درهمین‌حال از هم‌دلی و وفاق حاکم بر کانون زبان به نیکی یاد‌کرد و ضمن توصیف این مجموعه به بازوان یک پیکره گفت: آموختن از جوانان، هدف‌گذاری، پیگری و توجه به تدوین تقویم اجرایی  از دیگر دست‌آورد‌های حضور  در کانون زبان استان گیلان محسوب‌‌می‌شود.

آرزوی موفقیت برای سرپرست فعلی کانون زبان و ابراز امیدواری به حفظ ارتباط سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان گیلان، پایان‌بخش سخنان  خدیجه تقی‌پور بود.

خود را یک کانونی واقعی می‌دانم

سرپرست کانون زبان استان گیلان نیز حضور در این عرصه را فرصتی ارزش‌مند ارزیابی‌کرد و با تاکید‌بر ضرورت هم‌دلی افزون‌تر گفت: خودم را یک کانونی واقعی می‌دانم و درسایه تعامل با همکاران و تعاملات برون‌سازمانی، برای ارتقای جایگاه این مجموعه تلاش‌خواهم‌کرد.

سید‌مجید محمد‌نژاد در ادامه با قدردانی از اعتماد مسوولان کانون زبان اضافه‌کرد: لازم است جهت پاسخ‌گویی به این باورمندی، با هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری مسیر توفیق، به افکار بلندمان جامعه عمل بپوشانیم.

شایان‌ذکر‌است، سیدمجید محمد‌نژاد دارای کارشناسی مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر(گرایش نرم‌افزار) است. وی سابقه حضور در واحد‌های اداری و رایانه شرکت‌های معتبر استان گیلان و تحقیقات میدانی در حوزه مخاطب‌یابی را درکارنامه‌دارد.

حضور در مراکز کانون زبان شهرستان رشت، فومن و بندرانزلی و فعالیت به‌عنوان مسئول مرکز کانون زبان رشت  ازدیگر عرصه‌های فعالیت محمد‌نژاد به‌شمار‌می‌رود.

899

0988

09876

77

نظر شما