رییس هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان ؛

پیگیری ایجاد خانه ورزشهای رزمی گیلان / نگاه مثبت مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به مقوله ورزشهای رزمی

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۴:۵۹
کد خبر: ۱۱۴۱۲۶۵
پیگیری ایجاد خانه ورزشهای رزمی گیلان / نگاه مثبت مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به مقوله ورزشهای رزمی
مسعود علیپور رییس هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان در جمع خبرنگاران گفت : برای ایجاد خانه ورزشهای رزمی گیلان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مسعود علیپور در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به ریاست فدراسیون اظهار داشت :دغدغه ی همه ما توسعه ورزش در جامعه است و بنده و سایر همکاران از زمان حضور در هیات تمامی تلاش خود را به خرج می دهیم تا در راستای ارتقای ورزشهای رزمی کوتاهی صورت نگیرد.

وی افزود : فدراسیون ورزشهای رزمی یکی از فدراسیون های فعال در کشور است و در هر دوره از تغییرات در فدراسیون ،گیلانیان کرسی های خوبی داشته اند و این امر کمک به توسعه و گسترش ورزشهای رزمی در استان خواهد کرد.

علیپور خاطر نشان کرد : در حال حاضر نیز از وجود جناب آقای دارا حکیمی در بخش شورای عالی فنی فدراسیون بهره گیری شده است که این امر نشان از توجه ریاست محترم فدراسیون به پیشکسوتان و ورزشکاران رزمی گیلان دارد.

وی با اشاره به بحث ایجاد خانه رزمی در گیلان عنوان کرد : پیگیری هایی صورت گرفته تا مکانی برای گردهمایی و تجمع ورزشکاران رزمی استان فراهم شود و هیات گیلان به فکر ایجاد خانه ورزشهای رزمی است و مساعدت های خوبی از سوی مدیر کل محترم ورزش و جوانان گیلان انجام شده که انشاالله اتفاقات خوبی نیز در این زمینه رقم خواهد خورد.

علیپور گفت : سرکار خانم بخشی نگاه مثبتی به ورزشهای رزمی دارند و برای خانه رزمی اقدامات خوبی انجام شده تا بتوانیم مجموعه ای دراختیار داشته باشیم که ورزشکاران و مربیان این رشته ها فعالیت خود را در آنجا ادامه دهند.

وی افزود : کمیته های استعدادیابی و همگانی هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان بیشتر از پیش تقویت شده است تا استعدادهای نونهالان و نوجوانان کشف شود.

وی در پایان از پیگیری های مجددانه ریاست فدراسیون تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز