وظیفه مسئولان رسیدگی به مشکلات مردم است/ هرگونه تخطی از قانون را به اطلاع مردم می رسانیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۴۰۸۹
وظیفه مسئولان رسیدگی به مشکلات مردم است/ هرگونه تخطی از قانون را به اطلاع مردم می رسانیم
دبیر شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی گیلان گفت: هدف ما پیگیری مشکلات مردم از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و وظیفه مسئولان امر رسیدگی به این مسائل می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ امین جلایی” دبیر شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی گیلان گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، پیگیری مسیرافتخارآمیز به سوی آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی را بر عهده  جوانان قرار دادند و فرمودند که برای اجرای عدالت و مبارزه با تبعیض، چشم امیدشان به جوانان است.

تقوی ادامه داد: هر جوان مسلمان و انقلابی وظیفه دارد تا با شناخت نکات مدنظر رهبر انقلاب، به سمت عملیاتی سازی آنها حرکت کند و عملیاتی سازی فرمایش‌ها و انتظارهای ولی جامعه، لزوما نیازمند شغل و پست‌های سازمانی، دولتی یا حاکمیتی نیست، جوانان باید در نظر داشته باشند بدون پست و مقام نیز می‌توانند در هر جایگاهی تاثیرگذاری خود را داشته باشند.

جلایی گفت: از طرف دیگر ترکیب نمایندگان مجلس یازدهم متشکل از جوانان پرانگیزه، باایمان، پرتوان، تحصیل کرده و کارآمد در کنار شماری از مدیران انقلابی و دارای سوابق اجرایی و نیز گروهی از پیشکسوتان دارای سوابق نمایندگی مجلس، بارقه امیدی را در دل مردم، به‌ویژه جوانان حزب اللهی به منظور ایجاد یک تحول چشم گیر در مجلس شورای اسلامی و به تبع آن در حوزه‌های اقتصاد و معیشت مردم، فرهنگ، عدالت و سایر حوزه ها ایجاد کرد.

دبیر شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی گیلان افزود: با توجه به این که رییس مجلس در نخستین نطق خود، اشاره ای  به سفرهای استانی نمایندگان، هیات رییسه و شخص رییس مجلس به منظور بررسی و حل معضلات استانی و شهرستانی با محوریت نمایندگان مجلس داشتند، جمعی از جوانان و دانشجویان که دل در گرو ارزش های انقلاب اسلامی دارند بنا بر وظیفه دینی و انقلابی و عملیاتی سازی انتظار مقام عظمای ولایت از جوانان، با تشکیل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی، به یاری نخستین مجلس گام دوم انقلاب در راستای حل معضلات منطقه ای آمده و در حد توان خود، قدمی در راستای حل مشکلات مردم و خدمت به انقلاب اسلامی بر داریم.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی خودشان به مناسبت سی و یکمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، اشاره خاصی به کلید واژه تحول داشتند و امام(ره) را امام تحول خطاب کردند و یکی از حوزه‌های ایجاد تحول از سوی حضرت امام(ره) را تحول در نگاه به نسل جوان و بها دادن به آنها در دهه اول انقلاب و دفاع مقدس عنوان کردند.

وی گفت: ما نیز تصمیم گرفتیم تا با تشکیل این شبکه، تداعی‌گر حضور موثر جوانان انقلابی در دهه اول انقلاب و دفاع مقدس باشیم و تحولی اساسی را در کشور بایاری نمایندگان انقلابی رقم بزنیم.

جلایی در ادامه تاکید کرد: شبکه بر مدار تحول، هیچ گونه ارتباط سازمانی با هیچ یک از چهره‌های سیاسی کشور ندارد و کاملا خودجوش و مردمی حرکت می کند.

وی درباره بودجه شبکه ناظران هم گفت: بودجه این جمعیت از خیرین انقلابی و کاملا شخصی تامین می‌شود.

جلایی درباره شیوه کار شبکه در استان گیلان گفت: در ابتدا ما در هر شهرستان، یک دبیر شهرستانی انتخاب می‌کنیم و  دبیر هر شهرستان موظف است حداکثر به مدت ۲ هفته، شورای شهرستان را به دبیر استان معرفی کند، یعنی در تمام شهرستان ها دغدغه های مردم برای ما مدنظر است.

جلایی افزود: در مرحله دوم، شورای استانی متشکل از دبیر و دبیران شهرستانی استان، تشکیل جلسه داده و معضلات، راهکارها و پیشنهاد های استانی و شهرستانی را با اولویت معضلات سطح استانی (در مرحله اول، سه معضل اصلی در هر استان)، بررسی کرده و به مرکز گزارش می‌دهند.

دبیر شبکه ناظران گیلان گفت: پس از کار کارشناسی و بررسی معضلات و راهکار ها، طرحی تنظیم خواهد شد و به نمایندگان استان و شهرستان مربوطه ارائه خواهد شد و ما تا لحظه آخر مسائل مطرح شده را از نمایندگان پیگیری خواهیم کرد و گزارش عملکرد هر مسئول و نماینده را به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز