۲ بانوی گیلانی ناظر و داور بازی های فوتبال لیگ برتر شدند

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۴۳۳۸
۲ بانوی گیلانی ناظر و داور بازی های فوتبال لیگ برتر شدند
۲ بانوی گیلان به عنوان ناظر و داور در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال مژده صفابخش از استان گیلان به عنوان نماینده این فدراسیون در دیدار تیم های فوتبال بانوان شهرداری بم و شهرداری سیرجان انتخاب شد تا این بازی را نظارت کند.

علیرضا وهابی افزود: این تیمها عصر روز شنبه  نهم اسفندماه در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور در شهرستان بم رو در روی هم قرار خواهند گرفت.  

وی ادامه داد: ستاره نصیری دیگر داور گیلانی به عنوان گروه داوری بازی تیم های فوتبال بانوان سپاهان اصفهان و وچان کردستان انتخاب شده که وی به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور خواهد یافت.  

وی بیان کرد: تیم های فوتبال بانوان سپاهان اصفهان و وچان کردستان نیز در دیداری همزمان، عصر روز شنبه نهم اسفند ماه در چارچوب مرحله دوم رقابت ها فوتبال لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور به مصاف هم خواهند رفت.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: داوران این استان در رقابت های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی حضور چشمگیر و فعالی دارند و هرساله این داوران رقابت های لیگ برتر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی نیز در هر دو بخش بانوان و آقایان قضاوت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز