بسکتبال گیلان یک گام به سوپرلیگ نزدیک‌تر شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۱۴۵۳۸۰
بسکتبال گیلان یک گام به سوپرلیگ نزدیک‌تر شد
دبیر هیات بسکتبال استان گیلان گفت : تیم «خانه بسکتبال صومعه‌سرا» نماینده شایسته استان گیلان در جمع ۸ تیم صعودکننده به مرحله حذفی گروه شمال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ «امین یزدانی» با اشاره به برگزاری مرحله اول پلی‌آف لیگ یک در اراک اظهار داشت: «خانه بسکتبال صومعه‌سرا» در آخرین دیدار خود توانست برابر «آویژه صنعت پارسا» در دو دیدار رفت و برگشت با نتایج 57-59 و 76-85 حریف مشهدی را از پیشِرو بردارد.

وی افزود: ملوان بندر انزلی دیگر نماینده استان گیلان در مرحله پلی‌آف بود که برابر میزبان و حریف قدر این سری از مسابقات قرار گرفت و با شکست در دو دیدار رفت و برگشت از راهیابی به مرحله بعد بازماند تا شاگردان «محمدرضا آقاکوچکی» در «خانه بسکتبال صومعه‌سرا» تنها تیمِ گیلانی در مسیر صعود به لیگ برتر بسکتبال باقی بمانند.

یزدانی ادامه داد: تیم‌های مهرام تهران، مدرسه بسکتبال آتشی، خانه بسکتبال کرمانشاه، خانه بسکتبال کردستان، دانش‌فراز البرز، شهرداری نوین گرگان و نبوغ اراک دیگر تیم‌های صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک هستند و «صومعه‌سرا» بزودی مقابل تیم مدرسه بسکتبال آتشی صف‌آرایی خواهد کرد.

 

index

78888

9999

7888

000

88

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز