مامور قلابی در دام پلیس امنیت عمومی گیلان

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۵۸۷۸
مامور قلابی در دام پلیس امنیت عمومی گیلان
جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: یک مامور قلابی توسط پلیس امنیت عمومی در شهرستان رشت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "حسین حسن‌پور" در گفت‌وگویی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و تامین امنیت اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره بدان تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مامور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: در پی دریافت گزارش یکی از شهروندان مبنی بر اخاذی مبلغ 100 میلیون ریال تحت عنوان مامور یکی از سازمان‌های دولتی از وی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با بررسی‌های صورت گرفته و اشرافیت اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش در شهر رشت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از کشف تعدادی تجهیزات نظامی در بازرسی از محل اختفاء متهم خبر داد و اذعان داشت: متهم 31 ساله در تحقیقات پلیس به اخاذی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسن‌پور در پایان از شهروندان خواست، برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند .

 

نظر شما