رئیس فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و بولس ؛

۲۷ پایگاه قهرمانی بیلیارد در کشور وجود دارد

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۸۲۲۵
۲۷ پایگاه قهرمانی بیلیارد در کشور وجود دارد
رئیس فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و بولس گفت: تاکنون ۲۷ پایگاه قهرمانی بیلیارد در کشور احداث و راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گییلان ؛ هاشم اسکندری در مجمع سالیانه هیات بیلیارد گیلان اظهار داشت: با توجه به پتانسیل موجود در گیلان ، این استان نیاز به پایگاه قهرمانی بیلیارد دارد و امیداوریم که به زودی این پایگاه در این استان راه اندازی شود.

وی که به صورت وبینار در این مجمع شرکت داشت، افزود: خوشبختانه رشته بیلیارد در کشور گسترش بسیار خوبی یافته اما رشته بولینگ با توجه به گرانی آن، هنوز چندان در کشور گسترش نیافته و فقط ۲۷ مجموعه بولینگ در کشور وجود دارد که در این راستا تلاش  ما این است که سرمایه گذاران را در این بخش ورود دهیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موارد مهم فدراسیون بولینگ و بیلیارد ، بخش استعدادیابی است که این بخش برای ما بسیار مهم است و انتظار داریم که همه استانها با جدیت در بخش استعدادیابی فعالیت داشته باشند به خصوص استان گیلان به دلیل داشتن پتانسیل های مناسب، باید با قدرت در این بخش فعالیت کند.

رئیس فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و بولس بیان کرد: ما هم اینک در هر دو بخش قهرمانی و همگانی فعالیت داریم و انتظار ما این است که همه استان های کشور همگام با فدراسیون در هر دو بخش همگانی و قهرمانی فعالیت گسترده تری در رشته های بیلیاردی داشته باشند.

اسکندری اضافه کرد: خوشبختانه هم اینک ما قهرمانان شایسته و ارزنده ای در سطح کشور داریم که در میادین مختلف ملی و بین المللی می درخشند و با توجه به توزیع مدال های زیاد در رشته های بیلیاردی و بولینگ، هدف ما سرمایه گذاری مناسب در این بخش است تا مدال های ارزنده ای را از مسابقات مختلف آسیایی و جهانی کسب کنیم.

وی به وضعیت بیلیارد گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هیات گیلان بسیار با قدرت فعالیت دارد و مجموعه کنونی این هیات، تلاش زیادی را در بخش های قهرمانی انجام داده و خوشبختانه ورزشکاران شایسته ای از گیلان به کشور معرفی و هم اینک جزو برترین ها در رشته های بیلیاردی محسوب می شوند.

مجمع سالیانه هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس گیلان با حضور مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و مسئولان این هیات در سالن آمفی تئاتر مجموعه ورزشی المپیک رشت برگزار شد که هاشم اسکندری رئیس فدراسیون نیز، به صورت وبینار در این مجمع شرکت داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز