معاون توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان گیلان؛

توسعه ورزش همگانی زمینه ساز ورزش قهرمانی است

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۰:۰۶
کد خبر: ۱۱۴۸۲۴۱
توسعه ورزش همگانی زمینه ساز ورزش قهرمانی است
معاون توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: توسعه ورزش همگانی باعث گسترش ورزش قهرمانی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فاضل بازیار در مجمع سالیانه هیات بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان اظهار داشت: یکی از ابعاد مهم ورزش قهرمانی ، بها دادن و گسترش ورزش همگانی است چون با همگانی کردن ورزش می توان در بخش قهرمانی نیز نتایج ارزنده ای را کسب کرد.

وی افزود: با این وجود توسعه ورزش همگانی برای ما مدنظر است و در اولویت اول قرار دارد چون با این روش می توان استعدادهای نهفته ای را کشف کرد که این استعدادها، در ورزش قهرمانی می درخشند و باعث افتخارآفرینی می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به این امر، از همه هیات های ورزشی درخواست داریم که در بخش همگانی فعالیت بیشتری را انجام دهند که هیات بولینگ و بیلیارد گیلان نیز مستثنی از این قاعده نیست و امیدواریم که همه هیات ها به خصوص هیات بولینگ و بیلیارد که از رشته های زیبا و مهیج بشمار می رود، در این بخش سرمایه گذاری های مناسبی را انجام دهند.

وی بیان کرد: البته به جز گسترش ورزش همگانی توسط هیات ها، انتظار داریم که هیات های ورزشی مختلف در بخش برگزاری دوره های مربیگری و بازآموزی مربیگری تلاش بیشتری را داشته باشند تا دانش فنی مربیان ارزنده استان گیلان در رشته های مختلف ، به روزرسانی شود.

معاون توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: به هرحال هدف ورزش کسب سلامتی ، شادابی و نشاط است که این موارد در بخش همگانی محسوس است و یکی دیگر از اهداف مهم ورزش ، کسب مقام و مدال نیز می باشد که از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است که این بخش مربوط به ورزش قهرمانی است و امیدواریم که با تلاش و کوشش بیشتر همه هیات ها، شاهد توسعه ورزش قهرمانی در گیلان باشیم.

بازیار به وضعیت هیات بولینگ و بیلیارد گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این هیات در بخش قهرمانی کارنامه بسیار خوبی دارد و ورزشکاران این هیات در چند سال اخیر توانسته اند در مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی بدرخشند و نتایج ارزنده ای را کسب کنند.

مجمع سالیانه هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس گیلان با حضور مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و مسئولان این هیات در سالن آمفی تئاتر مجموعه ورزشی المپیک رشت برگزار شد که هاشم اسکندری رئیس فدراسیون نیز، به صورت وبینار در این مجمع شرکت داشت.

در پایان این مجمع نیز از سوی مسئولان هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس گیلان از ارسلان باقری قهرمان دومین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته اسنوکر که هفته گذشته مقام سوم رقابت های اسنوکر زیر ۲۱ سال کشور را  کسب کرده بود، با اهدای لوح و جوایزی، تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز