حمایت از پایان نامه‌های دکترا و کارشناسی ارشد تا سقف ۶۰ میلیون تومان بلاعوض/ آغاز اجرای گرنت فناوری جوانه فاوا - مرحله اول

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۴۸۵۱۳
حمایت از پایان نامه‌های دکترا و کارشناسی ارشد تا سقف ۶۰ میلیون تومان بلاعوض/ آغاز اجرای گرنت فناوری جوانه فاوا - مرحله اول
دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: طرح گرانت فناوری یکی از سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای استفاده از ظرفیت‌های فارغ‌التحصیلان و بهره‌مندی از رساله‌های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با هدف راه‌اندازی کسب و کار و با محوریت فناوری اطلاعات صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ برنامه گرنت فناوری از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف بسط و توسعه فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی طرح‌ریزی شده است.‌ به‌همین‌منظور اولین فراخوان دوره‌ی طرح جوانه در استان گیلان آغاز شده است.

مخاطبین اصلی طرح جوانه دانشجویان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی که استاد راهنمای پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری هستند، خواهد بود.

در این خصوص اولین نشست ۴ جانبه طرح جوانه با حمایت از پایان نامه‌ها و رساله‌های بازارگرا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در پارک علم و فناوری گیلان و با حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات، پارک علم و فناوری قزوین، پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و صندوق پژوهش و فناری گیلان برگزار شد.

دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان در این نشست گفت: طرح گرانت فناوری یکی از سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای استفاده از ظرفیت‌های فارغ‌التحصیلان و بهره‌مندی از رساله‌های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با هدف راه‌اندازی کسب و کار و با محوریت فناوری اطلاعات صورت می گیرد.

علی باستی در این نشست با اشاره به مرحله اول این طرح گفت: در فاز اول این گرانت با نام طرح جوانه، رساله‌ها و پایان نامه‌هایی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تعریف شده‌اند مورد حمایت قرار می گیرند که البته این منحصرا محدود به پروژه‌های حوزه ICT نخواهد بود و دیگر حوزه‌های علوم مانند کشاورزی، پزشکی، مهندس و حتی علوم انسانی می‌توانند از این گرنت استفاده نمایند مشروط بر آنکه رساله بر استفاده از فناوری اطلاعات تاکید داشت باشد.

ریس پارک علم و فناوری گیلان درباره شروط و میزان حمایت در این طرح گفت: یکی از مهمترین شروطی که در این حمایت وجود دارد این است که رساله‌ای که تعریف می‌شود باید بازارگرا باشد یعنی بتوان بر اساس آن کسب و کاری تعریف کرد.

در طرح جوانه در مقطع کارشناسی ارشد تا سقف ۳۰ میلیون تومان و در مقطع دکترا تا سقف ۶۰ میلیون تومان بصورت بلاعوض پرداخت می شود.

باستی اضافه کرد: این طرح هم اکنون در ۱۲ استان درحال اجراست و همچنین در استان گیلان با حمایت پارک علم و فناوری گیلان و صندوق پژوهش و فناروی گیلان در حال انجام است.

 

به اطلاع می‌رساند فراخوان دور اول «طرح گرنت فناوری جـوانه» از ۹ اسفندماه  آغاز شده.

هم‌اکنون ثبت نام متقاضیان دریافت گرنت فناوری در آدرس Techgrant.msrt.ir آغاز شده است.  

 

شبکه تاد پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) از کلیه پایان‌نامه‌ها/رساله‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که دارای ایده‌های فنّاورانه و بازارگرا که در راستای دستیابی به "MVP" و در برنامه جوانه وزارت عتف پذیرفته شده‌اند، در قالب "گرنت جوانه فاوا "حمایت می‌کند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز