استاندار گیلان در دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد؛

تقویت زیرساخت‌های رشته ورزشی بدنسازی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیران

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۴:۵۳
کد خبر: ۱۱۴۸۶۹۳
تقویت زیرساخت‌های رشته ورزشی بدنسازی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیران
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به پیشینه استان در رشته ورزشی بدنسازی و پرورش اندام، تأکید کرد که زیرساخت‌های این رشته در مرکز گیلان و سپس در شهرستان‌ها با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیران تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع شامگاه یکشنبه در دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، به پیشینه گیلان در این رشته ورزشی اشاره و بیان کرد: استقرار هیأت بدنسازی و پرورش اندام در ۱۷ شهرستان استان، نشان از علاقمندی بالای گیلانیان به این ورزش پرمخاطب دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تقویت زیرساخت‌های این رشته در مرکز استان و سپس در شهرستان‌ها با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیران افزود: نقش سلامت جسم و روان در پیشرفت و توسعه ، حائز اهمیت است

نماینده عالی دولت در گیلان ابراز امیدواری کرد که با پشت سرگذاشتن دوران همه‌گیری ویروس کرونا، شاهد برگزاری مسابقات مختلف در استان باشیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز در این دیدار، ‌مخاطبان این رشته ورزشی را بیش از چهار میلیون نفر عنوان و اظهار کرد: رشته پرورش اندام در گیلان، ریشه‌دار بوده و علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

عبدالمهدی نصیرزاده بیشترین ورزشکار بیمه‌شده گیلان را مربوط به رشته بدنسازی ذکر و اضافه کرد: هزینه کردن برای ورزش به سلامت جامعه کمک شایان توجهی می‌کند.

 

نظر شما