مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ؛

گسترش سرانه های ورزشی در گیلان / بسترهای مناسب و بهره گیری از جوانان در دولت تدبیر و امید

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۳۹۲۶
گسترش سرانه های ورزشی در گیلان / بسترهای مناسب و بهره گیری از جوانان در دولت تدبیر و امید
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در خصوص فعالیت ها و عملکرد این اداره کل در حوزه ورزش در طی دولت های یازدهم و دوازدهم گفت : سرانه ی ورزشی در دولت تدبیر و امید نسبت به دولت های گذشته ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در گفنگویی با خبرنگار برنا ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز عنوان کرد : امیدوارم سال 1400 سال پر برکتی برای همه ی هموطنان باشد و بیماری کرونا که بر زندگی مردم سایه افکنده است از کشورمان رخ بر بندد.

وی در خصوص عملکرد حوزه ی ورزش گیلان در دولت تدبیر و امید اظهار داشت  : شاخص های ورزش استان گیلان در دولت تدبیر نسبت به دولت های پیشین در همه ی بخش ها رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

 بخشی با بیان اینکه ورزش استان در دولت تدبیر و امید  از جهت توسعه زیر ساختها ، باشگاههای ورزشی  ، مربیان  و داوران فعال وسرانه فضاهای ورزشی از حداقل ۲۱درصد تا حداکثر ۵۷درصد رشد داشته است، افزود: تعداد باشگاههای فعال در پیش از دولت تدبیر از مرز ۵۶۲ باشگاه گذر نکرده بود ،در حالی که این تعداد در دولت دکتر روحانی به حدنصاب ۱۳۰۰رسیده است .

وی حضور بخش خصوصی را در توسعه زیرساخت های ورزشی بسیار حایز اهمیت برشمرد و گفت : در راه اندازی باشگاههای ورزشی بیش از ۱۳۱ درصد نسبت به دولت قبل رشد داشته ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان مساحت اماکن ورزشی ویژه ورزش و جوانان را با رشدی ۲۱ درصدی حدود یک میلیون و۳۱۵هزار متر مربع  اعلام کرد و یادآورشد: این رقم در دولت قبل حدود  یک میلیون و هفتاد و پنج هزار متر مربع بوده است .

وی رشد ۸۳ درصدی تعداد مربیان و داوران ورزش استان را قابل ملاحظه ارزیابی کرد و  افزود :تعداد مربیان ورزش استان در دولت پیشین حدود ۹ هزار نفر بوده که این آمار در دولت تدبیر و امید به بیش از ۱۴ هزار مربی افزایش یافته است.

بخشی خاطر نشان کرد : تعداد 76 پروژه در دولت تدبیر و امید تا کنون افتتاح شده است که مساحت این میزان پروژه 448809 مترمربع و با اعتبار هفتصد و هفتاد و دو میلیارد و سیصد و بیست میلیون ریال بوده است .

وی ادامه داد : با افتتاح این پروژ ه ها 18 صدم درصد به سرانه ورزش استان افزوده شد و در مجموع سرانه ی ورزش استان 52  صدم درصد می باشد.

وی در خصوص سایر پروژه های ورزشی گیلان گفت :45 پروژه نیمه تمام داریم که مهمترین این پروژهها پیست دوچرخه سواری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فلکده رشت ، سالن طبقانی شهرستان لاهیجان ، استخر شهرستان ماسال می باشند و انشاالله بتوانیم این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

بخشی خاطر نشان کرد : در حوزه جوانان نیز در دولت تدبیر و امید فعالیت های بسیاری خوبی صورت گرفته چون این دولت تاکید به جوانگرایی و بهره گیری از ظرفیت های جوانان داشته است و بسترهای مناسب برای حضور جوانان را نیز در جامعه فراهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز