مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبرداد؛

۵ مصدوم در حادثه تصادف محور بندرانزلی به رضوانشهر

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۵:۳۳:۴۹
کد خبر: ۱۱۵۷۵۷۲
۵ مصدوم در حادثه تصادف محور بندرانزلی به رضوانشهر
غلامی از کمک نیروهای امدادی هلال احمر به اعزام پنج فرد آسیب دیده در تصادف محور بندرانزلی به رضوانشهر خبر داد و گفت: سه نفر توسط اورژانش و ۲نفر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان رسانده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از تصادفی در محور بندر انزلی به رضوانشهر _ منطقه بشمن خبر داد و افزود: تعداد افراد حادثه دیده پنج نفر بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان علت این تصادف را انحراف و برخورد با تیر چراغ برق یک دستگاه سواری کوئیک عنوان کرد و گفت:  زمان اطلاع ۱۲:۵۷ بود که نیروهای امدادی ساعت ۱۳:۱۲ در صحنه حضور یافتند.

وی بیان کرد: از پنج مصدوم حادثه سه نفر توسط عوامل اورژانس انتقال و ۲ نفر نیز توسط عوامل امدادی پایگاه کپورچال بندرانزلی انجام شد.

سیاوش غلامی پایان عملیات را ساعت ۱۴:۰۱ اعلام کرد و اظهار کرد: رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کرده، از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز