در پگاه گیلان صورت گرفت؛

رونمایی از فاز اول تولید پنیر سیاهمزگی

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۸۲۹۷
رونمایی از فاز اول تولید پنیر سیاهمزگی
پنیر سیاهمزگی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در خط تولید قرار گرفت.

به گزارش برنا گیلان، مشاور عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرکل کار استان، از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، بازدید کردند.

دکتر فیاض زاهد مشاور عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهندس عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، ضمن بازدید از پروژه توسعه‌ای محصول جدید پنیر سیاهمزگی پگاه گیلان، با همکاران این شرکت، دیدار و گفت‌وگو کردند.

 دکتر زاهد در دیدار با مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت پگاه گیلان، گفت: در تولید محصولات جدید باید اولین اولویت شرکت، پسند و ذائقه مردم و قیمت مناسب باشد تا همه قشرها از آن بهره‌مند شوند.

 وی برنامه‌ریزی مشخص، توجه به کیفیت محصول و طعم را، ازجمله مهم‌ترین عواملی دانست که باید همواره مدنظر قرار گیرد.

دکتر زاهد  من بازدید از خطوط  ختلف تولیدی شرکت از خط تولید در حال احداث محصول جدید پنیر سیاهمزگی نیز بازدید کرد و ضمن تشکر از اقدامات مؤثر مدیران و کارکنان  ر راستای تولید محصولات جدید منطبق با نیاز بازار داخلی و خارجی استان، خواستار تسریع در حل مشکلات این شرکت با ظرفیت‌های بالای تولیدی شد.

مهندس موسی اسماعیل‌زاده مدیرعامل شرکت پگاه گیلان  یز در این بازدید گزارش عملکرد و دستاوردهای شرکت را ارائه نمود.

وی یکی از دغدغه‌های پگاه گیلان را کمبود تأمین شیر خام موردنیاز از داخل استان و هزینه‌های بالای حمل شیر خام از خارج استان دانست.

مهندس اسماعیل‌زاده درباره محصول پنیر سیاهمزگی گفت: این محصول جدید برای اولین بار به‌صورت پاستوریزه و با بسته‌بندی بهداشتی در راستای رسالت حفظ و ارتقای سلامت مصرف‌کنندگان و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته تولیدشده و به بازار مصرف در اوزان 200، 400 و 4000 گرمی عرضه خواهد شد.

مدیرعامل پگاه گیلان تصریح کرد: باور داریم که هرچقدر برای تولید محصولات سلامت‌محور تلاش کنیم، نتایج مثبت آن را بر زندگی مردم خواهیم دید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز