هشدار پلیس؛

سرقت با شگرد تزریق واکسن ویروس کرونا

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۷۷۲۶
سرقت با شگرد تزریق واکسن ویروس کرونا
معاون اجتماعی پلیس استان درباره سرقت با شگرد تزریق واکسن ویروس کرونا به شهروندان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  سرهنگ "مجید رسول‌زاده فرساد" با اشاره به سوء استفاده برخی افراد سودجو از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: برابر گزارش‌های رسیده در روزهای اخیر عده‌ای از سارقان با پوشش ماسک و دستکش به بهانه تزریق واکسن کرونا با نامه جعلی وزارت بهداشت به منازل مسکونی شهروندان مراجعه و به شکل غافلگیرانه، ساکنان را بیهوش و اقلام با ارزش آنها را به سرقت می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه تزریق واکسن کرونا برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در مکان‌های مشخص انجام می‌شود افزود: ارائه هرگونه خدمات در خصوص تزریق واکسن کرونا از طریق وزارت بهداشت یا سایر نهادهای مسئول انجام و به وسیله رسانه‌های معتبر به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس استان گیلان با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت مکرر اعلام کرده که به هیچ وجه تیمی برای انجام تست و تزریق ویروس کرونا به درب منازل اعزام نمی‌شود تصریح کرد: هرگونه مراجعه تحت عنوان تزریق واکسن کرونا جعلی محسوب شده و شهروندان از پاسخگویی و باز کردن درب منازل خود بر روی این افراد شیاد جدا خودداری کنند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد مشکوک به درب منازل مسکونی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز‌ فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز