فرماندار لاهیجان در گفتگو با برنا عنوان کرد ؛

"ورزشهای همگانی موجب گسترش روابط اجتماعی ، هم گرایی وتشریک مساعی مردم/ورزش یکی از مؤلفه های مهم در تأمین و تضمین سلامت عموم جامعه است

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۳:۳۱:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۱۵۸۱
ورزشهای همگانی موجب گسترش روابط اجتماعی ، هم گرایی وتشریک مساعی مردم/ورزش یکی از مؤلفه های مهم در تأمین و تضمین سلامت عموم جامعه است
یونس محمودی، فرماندار شهرستان لاهیجان در گفتگو با برنا بیان کرد: ورزشهای همگانی موجب روابط اجتماعی ، هم گرایی وتشریک مساعی مردم می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ یونس محمودی، فرماندار شهرستان لاهیجان در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص اهمیت ورزش مطرح کرد: بدون تردید ورزش یکی از مؤلفه های مهم در تأمین و تضمین سلامت عموم جامعه است و رویکرد مردم به سمت و سوی ورزش می تواند به عنوان یک هدف مطلوب و محوری برای اصلاح ساختار فیزیولوژیک، فکری و تقویت روح اجتماعی جامعه به شمار رود.

وی درادامه بابیان اینکه ورزشهای همگانی موجب روابط اجتماعی ، هم گرایی وتشریک مساعی مردم میشود، افزود: این  مهم، موجب می شود که مردم به یک انبساط اجتماعی برسند و از انقباض روحی و جسمی خارج بشوند.

وی گفت : ما آمادگی داریم با تعامل دولت و بخش خصوصی، خیران و نوع‌دوستان شهرستان در گستره فرهنگ ورزش های همگانی، در خدمت ورزشکاران باشیم تا بتوانیم نقش خود را در این زمینه در حد توان و امکان ایفا کنیم."

فرماندار شهرستان لاهیجان تاکید کرد: ورزش های همگانی از مصادیق مشوق های مؤثر برای ترغیب مردم به انجام ورزش است و توصیه می شود که ترویج فرهنگ ورزش همگانی در دستور کار دولت و مردم قرار بگیرد.

یونس محمودی ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های ورزشهای همگانی استان در دوران پاندمی کرونا افزود: ویروس کرونا در سطح استان به مثابه سایر استان و کشورها به حالت پاندمی درآمد و موجب شد تدریجاً مردم از حضور در مجامع پرهیز کنند و به دلیل فقدان امکانات لازم از حضور در اماکن ورزشی اجتناب بکنند. اما این امر مبیّن آن نبود که مردم از اصل ورزش رویگردان شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در عین حال مسئولان هیأت ورزش های همگانی استان همواره مترصد فراهم آوردن بسترهای لازم کمی و کیفی این ورزش را برای دوستداران این مجموعه رشته ها در سطح استان و همچنین برای مردم فهیم و ورزش‌دوست شهرستان لاهیجان تمهید و فراهم آوردند که جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکل به عمل آید.

فرماندار شهرستان لاهیجان درخصوص اولین لیگ تندرستی فدراسیون ورزشهای همگانی تصریح کرد، بنده این افتخار را داشتم به عنوان عضوی از اعضای خدمت‌گذار دولت و به عنوان خدمت‌گذار مردم در شهرستان به عضویت این هیأت در شهرستان دربیایم تا سبب بشوم که مردم با اهداف عالیه این هیأت در سطح استان و شهرستان آشنا شوند و با عضویت افتخاری در جهت بسط و گسترش ابعاد مختلف ورزش های همگانی در کنار مسئولان سهیم شوم.

وی درخاتمه باتاکید بر نقش ورزش در ارتقا سلامت ونشاط اجتماعی گفت: بدون تردید ورزش یکی از مؤلفه های مهم در تأمین و تضمین سلامت عموم جامعه است و رویکرد مردم به سمت و سوی ورزش می تواند به عنوان یک هدف مطلوب و محوری برای اصلاح ساختار فیزیولوژیک، فکری و تقویت روح اجتماعی جامعه به شمار رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز