در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) و روز ملی تکریم خیرین انجام شد؛

استاندار گیلان به پویش گیلان همدل پیوست

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۷۱۷۸۲
استاندار گیلان به پویش گیلان همدل پیوست
استاندار گیلان با پیوستن به پویش گیلان همدل برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و دعوت از اقشار مختلف مردم برای انجام این مهم، گفت: مردم نیک‌اندیش گیلان همواره در فعالیت‌های خیرخواهانه، حضوری اثربخش داشته‌اند و در این رویداد نیز مشارکت خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع در ارتباط زنده تلویزیونی با ویژه برنامه افطار شبکه باران با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی عبادات مومنان روزه دار و همچنین تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت روز اکرام اظهار داشت: در کنار بندگی پروردگار متعال، یکی از سنت‌های خوبی که طی سال‌های اخیر به‌ویژه در ماه مبارک رمضان مرسوم شده؛ کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است که با دعوت از اقشار مختلف مردم و خیران نیک‌اندیش، انجام می‌شده و بسیاری از عزیزانی که مشمول کمک بوده‌اند؛ از این طریق به دامان خانواده‌های خویش باز می‌گشتند.

وی بیان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری این مراسم به اشکال قبلی، اتفاقی میمون تحت عنوان پویش همگانی گیلان همدل  از اول ماه مبارک رمضان راه اندازی شده که تا عید سعید فطر برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد ادامه دارد.

استاندار گیلان خاطرنشان ساخت: معتقدم کار خیر و خیر جمعی؛ برای نشاط افزایی در جامعه ضروری است و باید به عنوان یک فرهنگ، نهادینه شود و خوشبختانه مردم کشورمان و از همه پیشتاز تر، مردم نیک‌اندیش گیلان در فعالیت‌های خیرخواهانه، همواره و پیوسته حضوری اثربخش داشته اند که حقیقتاً ستودنی است.

دکتر زارع حضور و مشارکت فعالانه مردم ایران و نیز استان سرافراز گیلان در حوادث مختلف را یادآور شد و گفت: در دوران شیوع بیماری کووید 19 و همه‌گیری کرونا، بسیاری از خیران نیک‌اندیش برای تجهیز و تقویت مراکز درمانی و اقلام مورد نیاز درمان بیماران، گام به میدان نهادند.

وی در خاتمه سخنانش با اشاره به پیوستن خود به پویش گیلان همدل، از بانیان شکل گیری این پویش، ستاد دیه استان و خیران که برای بازگرداندن زندانیان جرائم غیر عمد به کانون خانواده‌های‌شان، اقدامی نیکوکارانه انجام داده‌اند، قدردانی کرد.

پویش همگانی گیلان همدل از سوی ستاد دیه استان ، از اول ماه مبارک رمضان تا عید فطر برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در استان شکل گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز