ادای احترام مدیرکل محیط زیست گیلان به مقام شامخ "شهید ناصر پیروی"

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۶:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۵۳۸۳
ادای احترام مدیرکل محیط زیست گیلان به مقام شامخ شهید ناصر پیروی
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان به همراه جمعی از محیط بانان با حضور بر مزار شهید مهندس ناصر پیروی به مقام این جنگلبان شهید ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ به مناسبت شانزدهمین سالگرد شهادت مظلومانه جنگلبان شهید مهندس ناصر پیروی رئیس اسبق اداره منابع طبیعی شهرستان ماسال، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان به همراه معاونین، روسای ستادی و شهرستان ها و جمعی از محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست گیلان طی مراسمی با رعایت پرتکل های بهداشتی با حضور بر مزار آن شهید والا مقام در آسیابر شهرستان سیاهکل و نثار تاج گل یاد و خاطره آن شهیدوالا مقام را گرامی داشتند. 

 در این مراسم  دکترساسان کفایی گفت: شهید پیروی از جمله شهدای مدافع انفال الهی است که درراه حفاظت از آب و خاک و کیان مملکت مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت رسیدو در  مسیر حفظ و صیانت از عرصه های  طبیعی و جنگل ها از جمله مدیران موفق و متعهدی بود که خدمات ارزنده او برای همیشه در یادها خواهد ماند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به شهادت محیط بانان سرفراز، شهید مهدی مجلل و میکاییل هاشمی از شهدای اخیر محیط زیست کشور گفت این شهیدان و سایر شهدای محیط زیست و منابع طبیعی ، نماد های بنیادین اخلاق خواهند بود و رفتار و منش آنها برای جنگل بانان ، محیط بانان و همه آنهاییکه در حفظ انفال عمومی برای نسل های آتی می کوشند الگویی جاودانه و در تاریخ ماندگار خواهد بود.

شهید مهندس ناصر پیروی رئیس اسبق منابع طبیعی ماسال در سال ٨٤ پس از سالها مبارزه قاطع با قاچاقچیان چوب و غارتگران جنگل و جلوگیری از تجاوز آنان به انفال الهی نهایتا توسط همان اشرار ربوده شد و به طرز مظلومانه ای به شهادت رسید.

IMG-20210506-WA0004

IMG-20210506-WA0009

IMG-20210506-WA0019

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز