تقویت زیرساخت‌های گردشگری شهرستان، موجب تقویت اقتصاد محلی رودبار می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۷۷۰۷۳
تقویت زیرساخت‌های گردشگری شهرستان، موجب تقویت اقتصاد محلی رودبار می‌شود
رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودبار در حاشیه بازدید از روند احداث هتل ماهک منجیل، تقویت زیرساخت‌های گردشگری شهرستان را از عوامل تقویت‌کننده اقتصاد محلی رودبار برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ عین‌الله عزیزپور اه در حاشیه‌ بازدید از روند احداث هتل و تالار ماهک منجیل، ایجاد و تقویت زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی را موجب تقویت اقتصاد پایدار شهرستان رودبار دانست.

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رودبار افزود: هتل و تالار ماهک منجیل در زمینی به مساحت 2550 متر مربع، با ظرفیت 80 تخت در 21 اتاق و سوئیت، برای 22 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

عزیزپور اضافه کرد: در حال حاضر در شهرستان رودبار 103 واحد خانه مسافر، 23 واحد اقامتگاه بوم‌گردی، 4 هتل، 1 مجتمع بین‌راهی و 22 واحد رستوران بین‌راهی با مجموع ظرفیت 304 اتاق، 109 سوئیت و 891 تخت، مشغول به فعالیت هستند.

او با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان رودبار در حوزه گردشگری گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و جذب سرمایه‌گذاران، تا انتهای امسال 6 واحد اقامت‌گاه بوم‌گردی، 2 هتل، 34 واحد خانه مسافر، 4 رستوران بین‌راهی و 2 مجتمع بین‌راهی در شهرستان به بهره‌برداری خواهند رسید که با افتتاح این طرح‌ها ضمن ایجاد اشتغال پایدار و موثر، گامی مؤثر در تقویت ظرفیت گردشگری شهرستان رودبار برداشته خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز