همزمان با گرامیداشت هفته هلال احمر ؛

مانور دور میزی ساعت صفر در سراسر استان گیلان برگزار شد

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۷۳۲۶
مانور دور میزی ساعت صفر در سراسر استان گیلان برگزار شد
با محوریت ارزیابی سطح آمادگی و چگونگی مواجهه با بلایای طبیعی؛ مانور دور میزی ساعت صفر در سراسر استان گیلان همزمان با گرامیداشت هفته هلال احمر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از برگزاری مانور دورمیزی ساعت صفر در راستای مقابله با بحران سیل و رانش همزمان با دبیری جمعیت هلال احمر گیلان در استان برگزار شد

سیاوش غلامی با اشاره به نحوه اجرای این مانور گفت: این مانور فرضی که در پی تماس و اعلام وضعیت بحرانی انجام شد، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب جهت ارزیابی به مناطق مورد آسیب اعزام شدند.

غلامی افزود: بررسی میزان اثربخشی و کارآیی برنامه آمادگی و مقابله، افزایش مهارت ها، ارزیابی تعامل بین بخشی دستگاه ها و سازمان ها از اهداف برگزاری این مانور دور میزی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به هدف اجرای این مانور گفت: ارزیابی آموزش های صورت گرفته، آمادگی تمامی شعب جمعیت هلال احمر استان در مقابل حوادث غیرمترقبه، میزان آمادگی تیم های عملیاتی شعب و بهبود بخشیدن به هماهنگی درون سازمان و برون سازمانی از دیگر اهداف این مانور است.

وی اظهار داشت: برگزاری مانورهای منظم در لحظه صفر، در سنجش توان نیروهای مدیریتی و امدادی در رویارویی با حوادث احتمالی و سرعت عمل نیروهای امدادی در نجات جان مصدومان نقش مهمی دارد.

شایان ذکر است؛ با دستور دکتر کریم همتی ریاست هلال احمر کشور به دلیل آمادگی استان ها و شهرستان ها و اجرای مانور ساعت صفر تا پایان خرداد ماه در سراسر کشور در سال جاری به صورت غیرمترقبه و به در راستای گرامیداشت هفته هلال احمر به ریاست مدیرکل بحران استانداری و دبیری مدیران عامل هلال احمر در استان ها و در شهرستان ها به ریاست فرماندار و دبیری روسای هلال احمر  شعب همزمان به صورت ویدئوکنفرانس در ساعت ۱۲:۰۰ روز جاری برگزار شد.

 

4444444444444

6

56

5

4

3

2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز