با حضور شهردار رشت در تمرین تیم سپیدرود صورت گرفت؛

کمک نقدی شهرداری به تیم فوتبال سپیدرود جهت حضور قدرتمندانه برای ادامه مسابقات

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۸۱۴۴۴
کمک نقدی شهرداری به تیم فوتبال سپیدرود جهت حضور قدرتمندانه برای ادامه مسابقات
شهردار رشت با حضور در تمرین تیم فوتبال سپیدرود رشت از کمک نقدی شهرداری به این تیم برای حضور قدرتمندانه در ادامه مسابقات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سید محمد احمدی شهردار رشت با حضور در تمرین تیم فوتبال سپیدرود رشت با مدیریت، کادرفنی و بازیکنان این تیم دیدار وگفت و گو کرد.

 احمدی به نقش مهم ورزش به ویژه فوتبال در شور و نشاط اجتماعی اشاره کرد و افزود: برگزاری یک مسابقه فوتبال می تواند باعث افزایش نشاط جامعه به ویژه برای جوانان و کاهش بزه اجتماعی شود.

 احمدی با اشاره به اینکه شاید با میلیاردها هزینه بتوان برای چند ساعت شور و هیجان را در جوانان ایجاد کرد، بیان داشت: برگزاری یک مسابقه فوتبال و به ویژه برد تیم محبوب می تواند انگیزه و نشاط طرفداران را مضاعف کند.

 وی با اشاره به اینکه استان گیلان قدمت قابل توجهی در فرهنگ و ورزش دارد و همواره به اولین ها معروف بوده است ابراز داشت: شهرداری رشت علاوه بر خدمات گسترده در حوزه های مختلف از تمام ظرفیت خود برای اعتلای فرهنگ و ورزش استفاده می کند.

 شهردار رشت با تاکید بر اینکه سپیدرود تنها متعلق به مردم رشت نیست و بلکه متعلق به کل استان گیلان است خاطرنشان کرد: این تیم با عزم همگانی، برنامه ریزی و ایجاد ساختار مناسب می تواند بار دیگر به لیگ برتر صعود کند.

 سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود و علی نظر محمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز از حمایت های شهردار رشت قدردانی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز