محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان؛

آموزه‌های اخلاقی و خصایص جوانمردی و ایثار با توسعه ورزش های زورخانه ای تبلور می کند

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۸:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۵۶۳۳
آموزه‌های اخلاقی و خصایص جوانمردی و ایثار با توسعه ورزش های زورخانه ای تبلور می کند
ششمین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی زندانیان استان گیلان- انتخابی کشوری با عنوان " مرد میدان، رخصت " با حضور مسئولین استان، هیات ورزش های زورخانه ای، بسیج ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش باستانی استان همزمان با سراسر کشور در زندان مرکزی رشت برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مراسم افتتاحیه توسط ریاست سازمان زندانهای کشور جناب اقای حاج محمدی بطور همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.

محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان در حاشیه این مسابقات ضمن گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و روز بسیج ورزشکاران گفت: توسعه دوستی و تعامل همراه با آموزه‌های دینی از اهداف ما برای گسترش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای است که نهادش در فرهنگ، و در اخلاق مداری است ،

وی همچنین افزود: آموزه‌های اخلاقی و خصایص جوانمردی وایثار با توسعه ورزش های زور خانه ایی تبلور می کند.

محمدی اصل ضمن تشکر از همه مسئولین، مربیان ، دست اندرکاران و همکاران این برنامه گفت: باید با تمام سعی و تلاش بتوانیم ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را نهادینه کنیم؛ چرا که مددجویان با اجرای این ورزش به تزکیه نفس می پردازند.

مدیر کل زندانهای گیلان ضمن تقدیراز پیشکسوتان ورزش زورخانه ای گیلان و زندانیان فعال در این رشته از احداث سومین زورخانه در اردوگاه کاردرمانی حویق در ماه های اینده خبر داد .

در این مراسم در راستای طرح نذر هشتم تعداد۸ نفر زندانی با حمایت گروه های جهادی، خیرین و تلاش همکاران مددکار زندان آزاد شدند.

شایان ذکر است در برنامه طرح نذر هشتم در سال جدید تا به امروز بیش از ۱۷۰ نفر آزاد شدند و این روند ادامه دارد

 
image_2021_5_29-13_7_37_324_M9t

 

نظر شما