ممانعت از تردد ۱۱ گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز/ توقیف ۵ دستگاه خودرو هنجارشکن

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۶۱۷۷
ممانعت از تردد ۱۱ گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز/ توقیف ۵ دستگاه خودرو هنجارشکن
جانشین فرماندهی انتظامی استان از برخورد با گرو‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در روز پایانی هفته گذشته خبر داد و گفت: در این راستا از تردد 11 گروه گردشگری، کوهنوردی و دوچرخه‌سواری فاقد مجوز ممانعت و 5 دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن نیز توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "حسین حسن‌پور" در گفت‌و‌گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی افزایش نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان که با حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی اقدام می‌کردند و همچنین ساماندهی گرو‌ه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آخرین روز هفته گذشته اجرا شد.

وی با بیان اینکه در این راستا، 5 دستگاه خودرو هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم توفیف شد از اعمال قانون 223 دستگاه خودرو متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان 117 دستگاه خودرو و دستگیری 4 نفر نیز خبر داد.

جانشن فرماندهی انتظامی استان گیلان توسعه و امنیت مکمل یکدیگر قلمداد کرد و اذعان داشت: امنیت اصلی‌ترین اولویت توسعه گردشگری به شمار می‌رود.

این مقام انتظامی در ادامه برخورد با تورهای گردشگری و گروه‌های ورزشی فاقد مجوز در قالب اردوهای گردشگری، تیم‌های کوهنوردی و دوچرخه‌سواری را از فعالیت‌های دیگر نیروی انتظامی برای ساماندهی آنها اعلام کرد و گفت: در آخرین روز هفته گذشته از تردد 11 گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در قالب 4 دستگاه مینی‌بوس، 57 خودرو سواری و 41 خودرو آفرودی در استان گیلان جلوگیری شد.

وی در پایان تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی قلمداد کرد و بیان داشت: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودروهای هنجارشکن و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

 


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز