مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ؛

عملکرد و فعالیت های حوزه جوانان استان با همکاری صدا و سیما اطلاع رسانی خواهد شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۷۶۱۵
عملکرد و فعالیت های حوزه جوانان استان با همکاری صدا و سیما اطلاع رسانی خواهد شد
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان گفت : عملکرد و فعالیت های دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه جوانان و سازمانهای مردم نهاد از طریق ساخت مستندی توسط صدا و سیما اطلاع رسانی و منعکس خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ارتحال امام خمینی (ره ) ، اظهار داشت : در راستای انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیما یک درصد اعتبارات هزینه ای که معطوف به ورزش استان است و بخشی از تفاهم نامه در خصوص حوزه جوانان می باشد که  فعالیت های انجام شده توسط ستاد امور جوانان و سازمانهای مردم نهاد انعکاس داده می شود .

بخشی اضافه کرد : عمده فعالیت های انجام شده در این بخش عمدتا در حوزه ورزش بود اما در سال 1400 تفاهم نامه منعقد شده با صدا و سیما قسمتی در حوزه جوانان هزینه خواهد شد .

وی افزود : این مستندها شامل مصاحبه و اطلاع رسانی عملکرد افرادی است که با بهره گیری از وام های خرد کارآفرینی و اشتغالزایی  کرده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان خاطر نشان کرد : گزیده ای از فعالیت دستگاههای اجرایی و مصاحبه با افراد تاثیر گذار در حوزه جوانان در برنامه مستند صدا و سیما انعکاس داده خواهد شد .

وی ضمن تشکر از صندوق کارآفرینی امید گیلان در زمینه ی وام های پرداخت شده در سالهای اخیر گفت : صندوق کارآفرینی امید با توجه به منابعی که به استانها اختصاص داده شد در گیلان اثرگذاری خوبی در شهرستانها و علی الخصوص روستاها داشته است و تعامل این صندوق با اداره کل ورزش و جوانان گیلان بسیار خوب می باشد.

بخشی ادامه داد : در استان گیلان بالغ بر 550 میلیون تومان در سال 99 اعتبار جذب شده است.

وی خاطر نشان کرد : هر کدام از دستگاههای اجرایی نیز با توجه به اهداف ذاتی خود وام هایی را در حوزه جوانان پرداخت کرده اند که اداره کل بهزیستی گیلان و کمیته امداد امام خمینی (ره )  گیلان فعالیت های خوبی در این زمینه داشته اند.

 وی در زمینه مجمع خیرین ازدواج گیلان نیزعنوان کرد : تشکیل مجمع خیرین ازدواج در استان خواسته ماست و متاسفانه هنوز محقق نشده و نیازمند تعامل سایر مسوولین استانی است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز