کارکنان و اعضای کانون گیلان رخداد‌های خرداد را گرامی‌می‌دارند

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۰۸:۴۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۸۱۰۷
کارکنان و اعضای کانون گیلان رخداد‌های خرداد را گرامی‌می‌دارند
مدیر‌کل کانون پرورش فکری گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت سی‌و‌دومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد با عنوان «یاد خرداد» خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ اسفندیار ضیائی با اعلام این خبر افزود: تبیین اندیشه‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره)  و آشنا‌سازی  افزون‌‌تر آینده‌سازان با منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب،  از اهداف برگزاری ویژه‌برنامه‌های سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی خمینی کبیر(ره) و قیام خونین 15 خرداد به‌شمار‌می‌رود.

مدیر‌کل کانون استان گیلان هم‌چنین، پیش‌گیری از گسست‌های میان نسلی و تربیت نسل پویا و باورمند به آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی را ازدیگر اولویت‌های این مجموعه‌ی فرهنگی عنوان‌کرد و اظهار‌داشت: این فعالیت‌ها با بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و در بستر فضای مجازی برگزار‌می‌شود.

وی برهمین اساس، برپایی کارگاه‌های عمومی برخط،  برگزاری مسابقه‌ادبی «برای آفتاب» و برپایی کارگاه خوشنویسی «چلیپای خورشید»، با محوریت سخنان گهربار رهبر فقید انقلاب را ازجمله این برنامه‌ها عنوان‌کرد و گفت: برپایی نمایشگاه مجازی مرتبط با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد 1342، ازدیگر برنامه‌های مربیان و اعضای کانون پرورش فکری در این ایام محسوب‌می‌شود.

قصه‌گویی از زندگی اثر‌بخش و مانای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تحت‌عنوان «روایت کوچ خورشید» و آشنایی هرچه بیش‌تر آینده‌سازان ایران اسلامی با رخداد‌های خرداد نیز از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان است که در سخنان ضیائی به آن اشاره‌شد.

وی هم‌چنین، از برنامه‌های کانون در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و بهره‌گیری از این ابزار تربیتی در آگاهی‌بخشی به مخاطبان سخن‌گفت و اظهار‌کرد: اهدای کتاب «درکوچ خورشید»، به‌گزینی و اشتراک‌گذاری چکیده کتاب‌های مرتبط، از فعالیت‌هایی است که در دستور کار مربیان و اعضای کانون پرورش فکری قراردارد.  

اسفندیارضیائی انتشار نماهنگ و کلیپ‌های مربیان و اعضا در فضای مجازی و حضور همکاران ستادی در آیین سی‌ودومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) و بیستمین سالگرد جانباز شهید، آیت‌الله احسان‌بخش(نماینده فقید ولی فقیه در استان) را دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برشمرد و ازهمگان برای برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌های این ایام‌ دعوت‌کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز