از۲۹ خرداد؛

آغازثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل تابستانی کانون گیلان

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۹۳۸۹۸
آغازثبت‌نام کارگاه‌های  مجازی فصل تابستانی کانون گیلان
ثبت‌نام 76 کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی مجازی فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از ۲۹ خرداد 1400آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ ثبت‌نام این کارگاه‌ها که پنجمین فصل برگزاری خود را تجربه‌می‌کند، در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری  به نشانی kpf.ir    gilan. صورت‌می‌گیرد و تا روز ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

این درحالی‌است که زمان شروع 76 کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... ۱۵ تیر و پایان آن ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده‌است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان»  ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت‌کنند.

گفتنی‌است، این حرکت هدف‌مند هم‌زمان با همه‌گیری ویروس کرونا و با هدف پیش‌گیری از گسست‌های آموزشی و فرهنگی و افزایش گستره‌ی خدمات‌رسانی در سطح ملی و بین‌المللی آغاز‌شده و تا کنون قریب یکهزار 600 نفر در قالب 146 کارگاه تخصصی برخط‌، از آموزش‌های مدرسان آگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بهره‌مند‌شده‌اند.

شایان‌ذکر‌است، محدودیت جغرافیایی برای ثبت‌نام  برای علاقه‌مندان وجود‌ندارد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها افزون‌بر دریافت گواهی شرکت و در صورت احراز شرایط لازم، جذب انجمن‌های تخصصی کانون می‌شوند.

6

نظر شما