رفع تصرف هزار مترمربع از اراضی تالاب بین المللی انزلی

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۴۰۲۲
رفع تصرف هزار مترمربع از اراضی تالاب بین المللی انزلی
هزار مترمربع از اراضی تالاب بین المللی انزلی رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  سید فرشید فلاح  سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انزلی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای گشت، کنترل و پایش تالاب انزلی حدود 1000مترمربع  از اراضی تصرف شده تالابی در حوزه مرکزی تالاب انزلی توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رفع تصرف شد.

فلاح ادامه داد: فرد متخلف با تخریب نیزار و کاشت نهال و همچنین ساخت غیرقانونی کومه در محدوده تالاب قصد تصرف اراضی تالابی را داشته که پس از هماهنگی لازم با دستگاه محترم قضایی، عرصه مورد نظر به صورت آنی و کامل رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

وی از همکاری مطلوب دستگاه قضا در برخورد با تالاب خواری و رسیدگی ویژه به منظور حفظ و حراست از انفال و پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت:  این اداره طبق مفاد ٦٩٠ و ٦٩٣ قانون مجازات اسلامی و در راستای حفظ و احیای تالاب انزلی با متصرفان و زمین خواران برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

فلاح در پایان تصریح کرد: از همه مردم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تخریب نیزار، تصرف اراضی تالابی و کاشت نهال در این محدوده؛ برای پیشگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و جلوگیری از نابودی تالاب بین المللی انزلی مراتب را از طریق شماره تماس  01344428901 گزارش نمایند.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز