با حضور استاندار گیلان و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور صورت گرفت؛

افتتاح همزمان واحدهای مسکن محرومان و بهسازی مسکن روستایی در گیلان

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۱:۲۶
کد خبر: ۱۱۹۷۶۱۸
افتتاح همزمان واحدهای مسکن محرومان و بهسازی مسکن روستایی در گیلان
هشتصدمین واحد مسکن محرومان و یکصد و 10 هزارمین واحد مسکونی بهسازی مسکن روستایی گیلان، امروز (پنجشنبه) به صورت همزمان با حضور نماینده عالی دولت در استان و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ صبح امروز (پنجشنبه) در ادامه برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور به گیلان، هشتصدمین واحد مسکن محرومان و یکصد و 10 هزارمین واحد مسکونی طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی استاندار با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار و حجت الاسلام روحانی نژاد به صورت همزمان در رشت افتتاح شد.

همچنین امروز 33 پروژه طرح هادی روستایی در 11 شهرستان گیلان با اعتبار 151 میلیارد ریال و اجرای طرح هادی روستای بلسکله چوکام شهرستان خمام و اجرای آسفالت معابر این روستا به طول یکهزار متر با اعتبار 3 هزار و 600 میلیون ریال با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور به صورت همزمان افتتاح می شود.

نشست با خیران مسکن ساز، آغاز عملیات اجرایی احداث 60 واحد مسکونی طرح حضرت فاطمه زهرا (س) رشت، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و بازدید از زورخانه امام علی (ع) در حال احداث در رشت از جمله برنامه های روز گذشته حجت الاسلام روحانی نژاد بود.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور صبح امروز نیز با استاندار گیلان دیدار کرد.

نظر شما