در دیدار معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور مطرح شد؛

استاندار گیلان: وجه نظارتی تعزیرات حکومتی، آرامش را به جامعه و بازار منتقل می‌کند

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۹۸۷۵۲
استاندار گیلان با اشاره به انتظار مردم از دستگاه های حاکمیتی برای گره گشایی از مشکلات گفت: وجه نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی و تعامل بین دستگاهی، آرامش را به جامعه و بازار منتقل می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز (یکشنبه) در دیدار معاون حقوقی و امور مجلس و سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور، به جایگاه مهم و با اهمیت تعزیرات در اقتصاد و توسعه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از راهبردهای مهم در تحقق شعارهای اقتصادی سال‌های اخیر نقش اثرگذار تعزیرات، نمایان است.

وی با اشاره به پدیده شوم قاچاق و تأکید رهبر معظم انقلاب بر مؤلفه‌های مهم پیشگیری و کاهش این موضوع، گفت: نمونه‌های بارزی از نقش آفرینی شبانه‌روزی تعزیرات حکومتی در برهه‌های مختلف برای جلوگیری از اختلال در بازار وجود دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم را بسیار مهم دانست و با اشاره به انتظارات جامعه از دستگاه‌های حاکمیتی برای گره‌ گشایی از مشکلات افزود: طی ۱۶ ماه گذشته پس از شیوع کرونا و تغییر سبک زندگی مردم و شرایط اقتصادی، تعزیرات با همراهی دستگاه‌های نظارتی در گشت‌های مشترک به ایجاد آرامش در جامعه کمک کرده است.

وی با بیان اینکه اطاله دادرسی و انباشت پرونده‌ها، فارغ از نتیجه، همواره ایجاد نارضایتی می‌کند، گفت: شتاب در رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی تعزیرات گیلان به ویژه در خصوص کالاهای سریع الفساد با تعامل بین دستگاهی ، قابل تحسین است.

در این جلسه محمدحسن سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس و سخنگوی تعزیرات حکومتی کشور به حجم فزاینده پرونده‌ها باتوجه به شیوع کرونا طی حدود دو سال اخیر و رویکرد تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اشاره کرد.

در پایان این دیدار با قدردانی از تلاش‌های منصور انصاری، مرتضی امینی به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی گیلان معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز