معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

خانواده های داوطلبان آزمون کنکور سراسری در محل برگزاری آزمون، تجمع نکنند

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۹۹۲۳۵
خانواده های داوطلبان آزمون کنکور سراسری در محل برگزاری آزمون، تجمع نکنند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آستانه برگزاری آزمون کنکور سراسری 1400، از خانواده های داوطلبان آزمون خواست تا برای جلوگیری از انتشار و انتقال ویروس کووید ۱۹ از تجمع در محل برگزاری آزمون، خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  دکتر آبتین حیدرزاده- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آستانه ی برگزاری آزمون سراسری کنکور 1400، به خانواده ها اطمینان خاطر داد که با همت کارشناسان بهداشت سراسر استان، محیط های ایمن برای داوطلبان کنکور در سراسر استان مهیا شده است.

وی با اشاره به تجربه ی برگزاری آزمون سراسری کنکور سال گذشته در زمان شیوع کووید ۱۹ اظهار داشت: تمامی مراکزی که برای برگزاری کنکور در سطح استان معرفی شده اند، پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از آزمون، توسط کارشناسان بهداشتی مورد بازدید و بازرسی قرار گرفته تا محیطی ایمن برای برگزاری کنکور امسال مهیا باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: تمامی داوطلبان باید برای ورود به جلسه ی آزمون، به ماسک و مواد ضدعفونی کننده مجهز باشند و در صورت غفلت از این مهم، برگزارکنندگان آزمون در حد توان، این امکانات را در اختیار داوطلبان قرار می دهند.

دکتر حیدرزاده به خانواده های داوطلبان توصیه کرد: برای حفظ سلامتی خود و فرزندان شان از تجمع در محل های آزمون خودداری کنند. وی افزود: همکاری اولیا و دانش آموزان برای برگزاری هر چه بهتر و سالم تر آزمون سراسری بسیار مهم است و انتظار داریم که خانواده ها بدون تجمع در محل آزمون با کارشناسان بهداشتی و برگزارکنندگان آزمون سراسری، همکاری های لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: در صورت حضور والدین در محل آزمون، خانواده ها در فاصله های حداقل دو متری و فضای باز منتظر فرزندان شان باشند، تا خطر انتشار و ابتلا به کووید ۱۹ به حداقل برسد.

گفتنی‌ است؛ آزمون سراسری امسال، از ۹ تا ۱۲ تیرماه جاری، همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز