در دیدار رئیس فدراسیون والیبال؛

استاندار گیلان: از ظرفیت بخش خصوصی برای تقویت زیرساخت‌های رشته ورزشی والیبال استفاده شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۱۹۹۸
استاندار گیلان: از ظرفیت بخش خصوصی برای تقویت زیرساخت‌های رشته ورزشی والیبال استفاده شود
استاندار گیلان با اشاره به وجود علاقمندی، ورزشکاران موفق و مقبولیت اجتماعی والیبال، تأکید کرد که برای تقویت زیرساخت‌های این رشته ورزشی در استان، از ظرفیت فعالان بخش خصوصی به‌درستی بهره گیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع امروز (یکشنبه) در دیدار رئیس فدراسیون والیبال به پیشینه درخشان این رشته ورزشی و وجود ظرفیت‌های قابل توجه در گیلان اشاره و اظهار کرد: باتوجه به وجود علاقمندی، ورزشکار و مقبولیت اجتماعی در والیبال، زمینه ارتقاء این رشته در استان فراهم است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای انسجام بخشی بیشتر سطح تیم‌های پایه و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در توسعه این رشته ورزشی، گفت: تعامل و همکاری مشترک آموزش و پرورش و هیأت‌های ورزشی، استمرار فعالیت دانش‌آموزان به صورت حرفه‌ای را به دنبال دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان گسترش نشاط در جامعه را از ملزومات ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی دانست و افزود: میزبانی گیلان از مسابقات لیگ‌های معتبر علاوه بر معطوف کردن نگاه‌های مردم و علاقمندان به آن رشته ورزشی، منجر به جذابیت و انتظار بیشتر برای موفقیت تیم‌های استانی می‌شود.

وی همچنین به تأکید صورت گرفته برای اختصاص زمین‌های مستعد ورزشی موجود در طرح‌های هادی روستایی به رشته والیبال و بهره‌گیری از ظرفیت فعالان بخش خصوصی و نیز اعتبارات دولتی در جهت تقویت زیرساخت‌های این رشته اشاره کرد.

رئیس فدراسیون والیبال نیز در این دیدار به انتظار علاقمندان این رشته ورزشی در گیلان برای حضور تیم در سطح سوپرلیگ و سرمایه‌گذاری در والیبال اشاره کرد و گفت: براساس آمارهای رسمی ارائه شده در زمان برگزاری لیگ ملت‌ها، بیش از ۵۰ میلیون بیننده، مسابقات را تماشا می‌کردند.

محمدرضا داورزنی افزود: براساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، این رشته ورزشی در ایام شیوع کرونا بیشترین دنبال کننده را در فضای مجازی داشته است.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیأت والیبال گیلان نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده و دغدغه های خود برای اعتلای این رشته ورزشی بیان داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز