ساده زیستی و مردمی بودن، مهم ترین مشخصه شهید انصاری بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۲۷۴۳
ساده زیستی و مردمی بودن، مهم ترین مشخصه شهید انصاری بود
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان عصر دوشنبه در چهلمین سالگرد شهادت شهید انصاری گفت: ساده زیستی و مردمی بودن، مهم ترین مشخصه شهید انصاری بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان عصر دوشنبه در چهلمین سالگرد شهادت شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور در محل گلزار شهدای شهر رودسر، مهم ترین مشخصه این شهید را که او را از سایر مشخصه ها متمایز و برجسته می سازد در ساده زیستی و مردمی بودن او دانست.

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی افزود :اخلاص، ایمان، عملکرد،  انقلابی بودن و مردمی بودن این شهید بزرگوار زبانزد نه تنها مردم رودسر بلکه مردم استان گیلان و کشور است.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی برقراری عدالت اجتماعی، خدمات رسانی به مردم  بویژه طبقات فرو دست جامعه است اظهار کرد: شهید انصاری با تمام وجود آن را در خدمت به مردم عملا به اثبات رساند و این موضوع مهمی است که باید مسئولان نظام با تاسی از اندیشه و راه شهید انصاری آن را دنباله‌ و در جامعه عملیاتی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عادلی اضافه کرد: عملکرد این مدیر ارشد استان طوری بود که گفتمان انقلاب و نظام را در جامعه به معنای واقعی کلمه عینیت بخشی داد و همین رفتار او مردم را به نظام امیدوار کرد.

به گفته وی، منافقین با شهادت شهیدانی همچون انصاری و نورانی تلاش کردند تا امید را در جامعه اسلامی کمرنگ کرده و مردم را نسبت به نظام بی اعتماد کنند اما در تحقق اهدافشان ناکام ماندند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان تصریح کرد: اگر امروز   چهل سال از شهادت شهید انصاری می گذرد و همه از او به بزرگی یاد می کنند دلیل آن این است او به عنوان مدیری موفق و الگو برای همه بوده است.

وی با یادآوری این مطلب که امروز جمهوری اسلامی ایران به مدیرانی همچون شهید انصاری نیاز دارد تصریح کرد: اصل و سرلوحه قرار دادن خدمت به مردم و تلاش در راستای تحقق عدالت اجتماعی از مهم ترین مشخصه های مدیران در نظام اسلامی است.

به گفته وی،  دولت منتخب هم طبیعتا با الگو پذیری از مدیران اوایل انقلاب مثل شهید انصاری،  مدیرانی کار آمد، دلسوز و خدوم بر سر کار خواهد آورد تا کشور از مشکلات کنونی عبور کند.

امام جمعه رودسر هم در این مراسم گفت: حضور امروز ما در مراسم شهید انصاری یک پیام روشن به ما می دهد که همه باید راه امام و شهدا را ادامه دهیم تا در دنیا و آخرت به سعادت برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی اظهار کرد: چهل سال از شهادت شهید انصاری می گذرد و در این مدت خیلی ها تلاش کردند راه امام و شهدا منحرف شود، اما طراحان این حرکت مضمحل و نابود شدند.

بر پایه این گزارش در مراسم نکو داشت شهید انصاری و نورانی و 30شهید کارمند شهرستان رودسر، جمعی از مسئولان،  خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز