استخراج ارز دیجیتال در منزل

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۴:۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۳۵۸۸
استخراج ارز دیجیتال در منزل
فرمانده انتظامی فومن از کشف یک کیلوگرم موادمخدر در بازرسی از یک منزل و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "حمیدرضا فیضی" در گفت‌وگویی اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و در پی دریافت خبر فعالیت فردی در امر توزیع موادمخدر در یکی از روستاهای شهرستان فومن، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با بیان اینکه پلیس با انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات به عمل آمده پس از اطمینان از صحت موضوع، متهم مورد نظر و محل سکونت وی را شناسایی کرد افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی قضائی این متهم را در منزلش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از کشف یک کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از منزل متهم خبر داد و بیان داشت: متهم 35 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فیضی در پایان از شهروندان خواست، برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز