شناسایی مزرعه ۶۵ میلیاردی رمز ارزها در رشت

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۶:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۶۸۴۱
شناسایی مزرعه ۶۵ میلیاردی رمز ارزها در رشت
فرمانده انتظامی استان از کشف 144 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش 65 میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی" در گفت‌‎وگویی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با اخلالگران اقتصادی به صورت مستمر ادامه دارد به تشدید اقدامات همه جانبه نیروی انتظامی به منظور مقابله با این امر اشاره کرد و اظهار داشت: استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز می‌تواند تاثیر مخربی بر جریان اقتصادی بگذارد و مسیر آن را منحرف کند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با جرایم اقتصادی با اقدامات همه جانبه از وجود مزرعه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در یک شرکت خصوصی در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی مکان‌ مورد نظر با تلاش‌های صورت گرفته و اعزام ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی و کالای قاچاق پس از هماهنگی قضائی به این شرکت خبر داد و گفت: 144 دستگاه استخراج ارز دیجیتال از این محل کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه متهمان 39 و 43 ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند و کارشناسان ارزش این کشفیات را 65 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور قلمداد کرد و اذعان داشت: نیروی انتظامی در برخورد فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 

نظر شما