استاندار در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان :

اجرای پروژه‌های توسعه‌ای استان با جدیت دنبال شود

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۲۱۱۳۰۲
اجرای پروژه‌های توسعه‌ای استان
 با جدیت دنبال شود
استاندار و رئیس شورای برنامه ‌ریزی و توسعه گیلان این انتظار را از تمامی مدیران مطرح کرد که برای اجرا و تکمیل پروژه ‌های توسعه ای ، با جدیت اهتمام ورزند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان، بر ضرورت تسریع در مبادله موافقت‌نامه‌های پروژه‌های شهرستانی تأکید و تصریح کرد: باتوجه به برگزاری جلسات شهرستانی کمیته برنامه‌ریزی، انتظار می‌رود شتاب در اجرای پروژه‌ها با جدیت و اهتمام دنبال شود.

وی به اعتبار درنظرگرفته شده در راستای بهسازی روستاها و نیز تهیه، بازنگری و اجرای طرح‌های هادی روستایی گیلان اشاره و اضافه کرد: اجرای تفاهم‌نامه‌های مختلف با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی باید با جدیت پیگیری و عملیاتی شود.

نماینده عالی دولت در استان همچنین درگذشت مهندس تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار اسبق گیلان را که از کارگزاران صدیق نظام اسلامی و خادمان مردم به ویژه مستضعفان، محرومان و روستاییان کشور بود ، تسلیت گفت.

در این جلسه جبار کوچکی نژاد، سیدعلی آقازاده، محمدرضا احمدی سنگری از نمایندگان رشت، غلامرضا مرحبا نماینده آستارا، رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل و مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز دیدگاه های خود را مطرح کردند.

در این جلسه موضوع اختصاص اعتبار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بهسازی روستاها و تهیه، بازنگری و اجرای طرح‌های هادی روستایی و ضرورت توزیع اعتبارات موصوفه بر اساس شاخص برخورداری شهرستان‌ها از طرح های مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز