مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :

والیبال ساحلی می تواند جایگاه خوبی در استان داشته باشد

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۸:۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۲۱۲۰۳۱
والیبال ساحلی می تواند جایگاه خوبی در استان داشته باشد
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مراسم تجلیل از مازیار هوشمند مربی گیلانی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال کشورمان و سینا شوکتی بازیکن گیلانی تیم ملی والیبال ساحلی گفت: والیبال ساحلی می تواند جایگاه خوبی در استان گیلان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مراسم تجلیل از مازیار هوشمند مربی گیلانی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال کشورمان و سینا شوکتی بازیکن گیلانی تیم ملی والیبال ساحلی که در مسابقات آسیایی تایلند موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابتها شدند ، گفت : کسب عناوین قهرمانی در رده های پایه بیانگر این است که پشتوانه استان گیلان بسیار قوی است و این مایه سرافرازی ما خواهد بود .

وی بیان کرد که اعتقاد من بر این است که والیبال ساحلی می تواند جایگاه خوبی در استانمان داشته باشد و  ابراز خرسندی کرد که جامعه والیبال ما بسیار بهم نزدیک شده و بخوبی از تمام ظرفیتها استفاده می کند .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : باید با همکاری شهرداری های مناطق ساحلی در  نوارهای ساحلی  سرمایه گذاری کرده و ورزشکاران ساحلی قدرتمندی را  در این مناطق استعدادیابی کرده و پرورش دهیم . وی اظهار امیدواری کرد که انشالله در آینده شاهد حضور نمایندگان استانمان در ورزشهای گروهی در المپیک باشیم .

photo_2021-07-26_08-22-33

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز